Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jeg sliter med å finne prevensjon jeg kan bruke... jeg har forsøkt p-sprøyte før første graviditet, og var veldig fornøyd! Men nå sier legen min at det ikke er anbefalt lenger. Har prøvd p-stav, men den tålte jeg ikke. P-piller kan jeg ikke bruke siden jeg glemmer hele tiden å ta pille, og så er jeg så redd for blodpropp... hormonspiral og kobberspiral er forsøkt men kroppen min støter de ut. Er så lei kondom!!! Og å hoppe av i svingen er ikke så trygt. Jeg har ikke lyst til å sterilisere meg heller for kan gjerne tenke meg barn nr 3 en dag. Men er det noe alternativ prevensjon som jeg ikke har fått med meg? Anonymkode: 3b12d...ab3
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 1 minutt siden, Lille krøll skrev: Pring? Har litt nedfall av skjedeveggen, har det noe å si? Hi Anonymkode: 3b12d...ab3
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Jeg bruker steril mann Anonymkode: 0bb48...517
Lille krøll Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har litt nedfall av skjedeveggen, har det noe å si? Hi Anonymkode: 3b12d...ab3 Det må du spørre lege om.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har litt nedfall av skjedeveggen, har det noe å si? Hi Anonymkode: 3b12d...ab3 Vil tippe at det da nesten er positivt med p-ring. (En får jo ring ved prolaps). Men hør m legen ja Anonymkode: acb24...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå