Gå til innhold

Jobbe hjemmefra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter ofte på kveldstid hjemme og jobber med presentsjoner/foredrag osv Hvis jeg satt på kontoret ville jeg få timer til avspasering, men det er ikke alltid det passer å sitte utover ordinær arbeidstid. Bør jeg kunne registrere timene likevel, noen som er i lignende situasjon, vet noe om regelverket?

Anonymkode: e30bb...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du gjør ting du ellers ville gjort på jobb så må du selvfølgelig få godskrevet timene. Du skal da ikke jobbe gratis.  

Hva sier leder om dette?

Anonymkode: b0e92...30c

Skrevet

Teller alltid med timer jeg jobber hjemmefra.  De teller like mye som de jeg utfører fysisk på kontoret.

Anonymkode: b49d6...159

Skrevet

Timer jeg jobber hjemmefra logges på jobb PC - kanskje et slikt system hadde vært noe i din jobb også. Vi kan gå inn å se hvem som er pålogget , og kl slett for hvor lenge man var på. Vi må være pålogget for å få betalt for de timene 

Anonymkode: c3369...6b1

Skrevet

Jobb jeg MÅ gjøre får jeg betalt i overtid. Jobb jeg gjør for å få unna ting får jeg avspasering for. Da spiller det ikke noe rolle om det er fysisk på kontoret eller i senga

Anonymkode: 127a9...773

Skrevet

Hvis jeg jobber hjemmefra får jeg ikke betalt, brukes som fleksitid

Skrevet

Takk for svar, ny arbeidsplass så jeg har ikke snakket med leder. Skal spørre nå som jeg ser det er vanlig praksis 👍

Hi

Anonymkode: e30bb...b2d

Skrevet

Du bør få igang en skikkelig avtale om hjemmekontor. Finnes flere måter å gjøre det på, men det er ikke uvanlig å jobbe hjemmefra og få det godtgjort enten i lønn eller avspasering.

Anonymkode: 33876...a1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...