Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Uten å si hadet til barnet (mitt barn) pakket tingene sine, sa det ikke funka lenger og stakk. For tre dager siden var jeg den han elsket mest av alt i verden, den han ville ha barn sammen med. Vi sparte til leilighet sammen. Skulle slutte på p-pillen om en måned. vi var sammen ett år. er helt knust, forstår ingenting Anonymkode: e641f...bc5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Vær glad du er kvitt ham. Makan til liten mann. Anonymkode: 80cd0...5de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vær glad du er kvitt ham. Makan til liten mann. Anonymkode: 80cd0...5de Prøver virkelig å tenke sånn. Men jeg forstår virkelig ikke en dritt. Alt er virkelig mulig i denne verden.. Så ikke dette komme Anonymkode: e641f...bc5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Tror ikke det er noe å prøve å forstå heller. Pakk det han har glemt og sett det på trappa og si «morna Jens!» du får det bedre uten Jens! Anonymkode: 2afd5...1b0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke det er noe å prøve å forstå heller. Pakk det han har glemt og sett det på trappa og si «morna Jens!» du får det bedre uten Jens! Anonymkode: 2afd5...1b0 Nei, føles ikke som det er noe som jeg noen gang kan forstå. Det var han som ville flytte inn, og sa han elsker meg først. Han som ville få barn. Kjøpte meg fine ting, sa jeg var alt for han. Jeg mister troen på alt.. Anonymkode: e641f...bc5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, føles ikke som det er noe som jeg noen gang kan forstå. Det var han som ville flytte inn, og sa han elsker meg først. Han som ville få barn. Kjøpte meg fine ting, sa jeg var alt for han. Jeg mister troen på alt.. Anonymkode: e641f...bc5 Det er det ingen grunn til, det holder at du mister troen på han. En dust betyr ikke at alle menn er duster.. Anonymkode: e93ad...00d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 Det har ikke skjedd noe da, som gjør at han har tippa helt. Ikke at det er noen grunn til å oppføre seg sånn, men det er ikke alltid man handler rasjonelt Anonymkode: 9cded...0e4
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #8 Skrevet 31. januar 2018 Tror han har gjort deg en tjeneste. Anonymkode: d3394...383
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #9 Skrevet 31. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har ikke skjedd noe da, som gjør at han har tippa helt. Ikke at det er noen grunn til å oppføre seg sånn, men det er ikke alltid man handler rasjonelt Anonymkode: 9cded...0e4 Vi hadde jo våre uenigheter og krangler, men jeg skjønner ikke at han bare stikker sånn uten videre.. håper jeg dodged a bullet Anonymkode: e641f...bc5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #10 Skrevet 31. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror han har gjort deg en tjeneste. Anonymkode: d3394...383 Jeg kan ikke håpe noe annet:( Anonymkode: e641f...bc5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #11 Skrevet 31. januar 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, føles ikke som det er noe som jeg noen gang kan forstå. Det var han som ville flytte inn, og sa han elsker meg først. Han som ville få barn. Kjøpte meg fine ting, sa jeg var alt for han. Jeg mister troen på alt.. Anonymkode: e641f...bc5 Hva?! Drit i han da! Du ble kvitt en som kkke var verdt deg og nå skal du ta en liten pause før du finner en som er mye bedre enn det skrothue der! Anonymkode: 2afd5...1b0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, føles ikke som det er noe som jeg noen gang kan forstå. Det var han som ville flytte inn, og sa han elsker meg først. Han som ville få barn. Kjøpte meg fine ting, sa jeg var alt for han. Jeg mister troen på alt.. Anonymkode: e641f...bc5 Sweet-talkers er ofte ikke så varige. Du har lært noe. Anonymkode: 0b854...324
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 Jeg tror det viktigste du kan lære av dette er å ikke ha det så travelt neste gang du møter en mann. Du har barn fra før. Du og denne mannen hadde vært sammen bare et år, og dere var allerede samboere. En ting er at dette er vondt for deg, men barnet/-a dine burde slippe å få nye menn inn i livet sitt så fort, før du egentlig kjenner dem godt nok. Ikke fall for fristelsen å ta denne mannen tilbake hvis han kommer tilbake! Som andre skrev over her - gå gjennom boligen og pakk sammen det han ev. har glemt, så sender du ham en melding om at du setter det på trappa og hvis han ønsker å hente det så står det der da. Ikke ta ham inn i hjemmet ditt igjen. Ikke diskuter noe mer med ham. Du er veldig heldig som nå slapp å få barn med en så vinglete og ustabil mann. Du hadde trolig endt som alenemor til enda et barn hvis han ikke hadde stukket av nå. Aksepter at denne mannen ikke var den du trodde han var, den du trodde han var eksisterer ikke. Aksepterer du det blir det lettere for deg å gå videre, så minn deg selv på det når du sliter med dette. Om du frigjør deg selv fra denne dusten så vil du etterhvert få mulighet til å møte en virkelig god mann som ønsker å være både i ditt og ditt barns liv, en moden og stabil mann. Men neste gang, ikke ha noen hast med å flytte sammen. Bruk tid før du involverer barnet ditt i et nytt forhold. Ta vare på deg selv fremover. Det er vondt og vanskelig nå, men du vil se en dag at denne mannen gjorde deg en stor tjeneste da han stakk av. En feig og umoden mann er ikke en man kan få et godt liv med. Nå får du muligheten til å finne en som du kan få et godt liv med. Men la det ta den tiden det tar. Anonymkode: bcabb...51d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi hadde jo våre uenigheter og krangler, men jeg skjønner ikke at han bare stikker sånn uten videre.. håper jeg dodged a bullet Anonymkode: e641f...bc5 Dere har vært sammen i kun ett år og har allerede en del uenigheter og krangler? Da tenker jeg det var likegreit det ikke ble baby og leilighet. Pass på barnet du har fra før. H*n trenger stabilitet og ro. Det er så klart vanskelig, men prøv å glem han og fokuser heller på å skape en trygg hverdag for barnet ditt. Anonymkode: ab48b...6a9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #15 Skrevet 1. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror det viktigste du kan lære av dette er å ikke ha det så travelt neste gang du møter en mann. Du har barn fra før. Du og denne mannen hadde vært sammen bare et år, og dere var allerede samboere. En ting er at dette er vondt for deg, men barnet/-a dine burde slippe å få nye menn inn i livet sitt så fort, før du egentlig kjenner dem godt nok. Ikke fall for fristelsen å ta denne mannen tilbake hvis han kommer tilbake! Som andre skrev over her - gå gjennom boligen og pakk sammen det han ev. har glemt, så sender du ham en melding om at du setter det på trappa og hvis han ønsker å hente det så står det der da. Ikke ta ham inn i hjemmet ditt igjen. Ikke diskuter noe mer med ham. Du er veldig heldig som nå slapp å få barn med en så vinglete og ustabil mann. Du hadde trolig endt som alenemor til enda et barn hvis han ikke hadde stukket av nå. Aksepter at denne mannen ikke var den du trodde han var, den du trodde han var eksisterer ikke. Aksepterer du det blir det lettere for deg å gå videre, så minn deg selv på det når du sliter med dette. Om du frigjør deg selv fra denne dusten så vil du etterhvert få mulighet til å møte en virkelig god mann som ønsker å være både i ditt og ditt barns liv, en moden og stabil mann. Men neste gang, ikke ha noen hast med å flytte sammen. Bruk tid før du involverer barnet ditt i et nytt forhold. Ta vare på deg selv fremover. Det er vondt og vanskelig nå, men du vil se en dag at denne mannen gjorde deg en stor tjeneste da han stakk av. En feig og umoden mann er ikke en man kan få et godt liv med. Nå får du muligheten til å finne en som du kan få et godt liv med. Men la det ta den tiden det tar. Anonymkode: bcabb...51d Dette 🙌🏻 Jeg hadde reflektert litt. For tenk om dette var to mnd fra nå, da hadde overskriften vært "samboer stakk, jeg er gravid, hva nå?" ...virker ting for godt til åvære sant så er det ofte det. Anonymkode: 4336a...179
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #16 Skrevet 1. februar 2018 Bra du fant ut dette nå. Håper dere ikke sparte sammen til leilighet på hans konto, men at du har pengene dine på egen konto. Lykke til. Anonymkode: 1d205...9e8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #17 Skrevet 1. februar 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva?! Drit i han da! Du ble kvitt en som kkke var verdt deg og nå skal du ta en liten pause før du finner en som er mye bedre enn det skrothue der! Anonymkode: 2afd5...1b0 Ja, når jeg ser tilbake på det, så var det virkelig han som var «pådriveren». Lurer på om han kanskje så det som en jakt å komme seg inn her til meg og når han først var inne, så var det ikke like spennende mer. Men så utrolig vondt der gjør. Kan ikke forstå at han noen sinne elsket meg, selv om han virkelig fikk meg til å tro det.. føler meg så sykt naiv selv om jeg har prøvd å være fornuftig. Anonymkode: e641f...bc5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #18 Skrevet 1. februar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror det viktigste du kan lære av dette er å ikke ha det så travelt neste gang du møter en mann. Du har barn fra før. Du og denne mannen hadde vært sammen bare et år, og dere var allerede samboere. En ting er at dette er vondt for deg, men barnet/-a dine burde slippe å få nye menn inn i livet sitt så fort, før du egentlig kjenner dem godt nok. Ikke fall for fristelsen å ta denne mannen tilbake hvis han kommer tilbake! Som andre skrev over her - gå gjennom boligen og pakk sammen det han ev. har glemt, så sender du ham en melding om at du setter det på trappa og hvis han ønsker å hente det så står det der da. Ikke ta ham inn i hjemmet ditt igjen. Ikke diskuter noe mer med ham. Du er veldig heldig som nå slapp å få barn med en så vinglete og ustabil mann. Du hadde trolig endt som alenemor til enda et barn hvis han ikke hadde stukket av nå. Aksepter at denne mannen ikke var den du trodde han var, den du trodde han var eksisterer ikke. Aksepterer du det blir det lettere for deg å gå videre, så minn deg selv på det når du sliter med dette. Om du frigjør deg selv fra denne dusten så vil du etterhvert få mulighet til å møte en virkelig god mann som ønsker å være både i ditt og ditt barns liv, en moden og stabil mann. Men neste gang, ikke ha noen hast med å flytte sammen. Bruk tid før du involverer barnet ditt i et nytt forhold. Ta vare på deg selv fremover. Det er vondt og vanskelig nå, men du vil se en dag at denne mannen gjorde deg en stor tjeneste da han stakk av. En feig og umoden mann er ikke en man kan få et godt liv med. Nå får du muligheten til å finne en som du kan få et godt liv med. Men la det ta den tiden det tar. Anonymkode: bcabb...51d Jeg følte virkelig inni meg at jeg ikke hastet noe. Vi møttes for to år siden, ble sammen for ca et år siden, han flyttet inn for to måneder siden. Sitter kun igjen med følelsen av at jeg er skikkelig dårlig. Vet det er usexy å syns synd på meg selv men dette er så ufattelig for meg. Han har heldigvis klart å få med seg alt det meste, resten har jeg faktisk kasta i søpla. Akkurat som han gjorde med forholdet vårt. Takk for det du skrev på slutten der. Spesielt det med at jeg skal akseptere at det jeg trodde han var ikke eksisterer. Selv om det gjør meg kjemperedd og usikker ovenfor min egen dømmekraft.. Anonymkode: e641f...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå