Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Hvem av dem er du enig med? Jeg synes faktisk Frank kan ha rett i at hun kakler i ett sett og irriterer. Jeg skjønner heller ikke hvor hun har det ifra at hun har jobba så hardt. Anonymkode: b849e...746
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Vi ser ikke alt. Er umlig for oss å vite.... Anonymkode: 9c13d...af0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Vi vet ikke alt, men det er uansett utrolig usjarmerende av en voksen mann å snakke ned sine meddeltakere i ettertid på den måten han gjør Anonymkode: d9d1a...9d3
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Skjønner ikke helt konflikten, men ting blir sikkert intenst der inne. Men jeg reagerer veldig på den gutteklubben. Så guttene mot jentene, der har de tatt 1918 veldig bokstavelig. Frank og stays har jeg ikke hatt veldig høye tanker om, men skikkelig skuffa over newton. Gjør dårlig figur der inne. Anonymkode: 13394...337
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Han er litt for mye mannemann og kis, men jeg fikser ikke henne heller, og hadde fått gnagsår i viljen om jeg måtte tilbringe så mye tid sammen med henne. Anonymkode: 62c9a...7c3
Hjertefru Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Tror nok kanskje Frank hadde litt rett i kritikken, virker som han traff et ømt punkt. Har faktisk diskutert dette med mannen, han holder med Frank (er litt lik) mens jeg er team Maiken. Dette fordi jeg syns det er dårlig gjort å «ta» folk i plenum. Sånn gjør man ikke. Det er dårlig lederskap. Ikke var det Frank som var storbonde heller. Arbeidsplasser der sånt foregår fex, der blir det fort et giftig miljø. Det grenser til mobbing.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 Har ikke sansen for noen av de, men Frank er en usympatisk mobber, rett og slett en bølle Anonymkode: c3bf0...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå