Gå til innhold

Nettopp fått mitt tredje barn, lyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På flere barn med en gang. Er det galskap? Føler ikke jeg er ferdig...

Anonymkode: ece74...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var jeg og, men mest etter nr 2. Fikk derfor nr.3 tett. Da forsvant lysten, for det var et slit uten like med tette barn :P 

Er nok hormonene som spiller deg et puss. Er det noen grunn for at du vil ha flere barn? Har du samme kjønn på alle? 

Anonymkode: 80c42...500

Skrevet

Vet ikke hvorfor, føler meg bare ikke ferdig!😂 har samme kjønn på alle, men ingen behov for å få en av motsatt kjønn, hadde ikke gjort noe om det kom en til av samme. Håper det bare er hormoner og at jeg kommer over dette!😂 

Skrevet

Tror ikke det går over. Har også 3 barn og kjente på det med en gang selv. Kjenner fortsatt på det så her starter prøving på nr 4. 

Anonymkode: 8532b...41b

Skrevet

Go for it!! :-)

Anonymkode: 9e9b1...696

Skrevet

Hadde det ikke slik med nummer 2, det gikk en stund før jeg følte for flere, men nå tenker jeg ikke på annet!😂 Ikke nevnt det for mannen enda, så usikker på hva han tenker. 

Skrevet

Slik hadde jeg det også. Endte med at vi stoppet på 3🙂Glad for det i dag👍

Skrevet

Var sånn her også, og vi fikk nr fire.

Nå er mine barn 16, 14, 10 og 9 år, aldri angret. De to yngste er samme kjønn og verden beste venner, jeg er så glad for at vi fikk fjerde, det var virkelig gull for familiedynamikken her.

Anonymkode: b21eb...7fd

Skrevet

Det samme skjedde oss. Vi hadde to tette,så etter 5 år kom tredjemann. Vi stopper på tre men om jeg ikke var 38,ville jeg gått for fjerdemann.

Anonymkode: e132d...1cb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det samme skjedde oss. Vi hadde to tette,så etter 5 år kom tredjemann. Vi stopper på tre men om jeg ikke var 38,ville jeg gått for fjerdemann.

38 er da ingen alder😊

Skrevet
2 timer siden, Hengebukksvinet skrev:

38 er da ingen alder😊

Haha...nei...men jeg har liksom planlagt i hodet mitt tre barn til 35. Om jeg ville gått for fjerdemann,ville jeg helst ventet til tredjemann ble stor nok og da løper tida fort. Når han blir 5, blir jeg 41 feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...