Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jeg vet at kvinner fra tid til annen kan oppleve endringer nedentil pga bakterieflora. Og nå har det skjedd hos meg. Det STINKER! Jeg vet ikke om det lukter råtten fisk eller reke akkurat, men det stinker så ille at ungen min har reagert. DA gikk det opp et lys for meg. Enn så lenge har jeg liksom tenkt at jeg sikkert merker det veldig godt selv, men at det kanskje slettes ikke er så ille. Jeg har økt utflod også. Jeg bruker alltid bomullstruser og går ikke i stramne bukser. Sover ofte naken. Uansett har jeg tatt noen grep. Jeg sprøyter inn naturell yoghurt etter at jeg hsr dusja, hver kveld. I tillegg har jeg begynt med truseinnlegg. Og dette funker bra. Men jeg lurer på om jeg bare behandler symptomene og ikke problemet. Må man ha antibiotika for bakteriell vaginose? Anonymkode: 82043...43f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Sprøyter inn naturell yoghurt? 😳 Anonymkode: 3b296...f66
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sprøyter inn naturell yoghurt? 😳 Anonymkode: 3b296...f66 Ja 😅 leste tips på nett om at man kunne bruke pipetter og det hsr jeg hus, samt at jeg hadde yoghurt 😂 desperasjonen lenge leve. Også funka det gitt Anonymkode: 82043...43f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Du må ikke bruke truseinnlegg, det er for tett og det blir lett sopp/lukt. Bedre å bytte truse ofte. Jeg ville byttet ut yoghurten med kapsler beregnet for underlivet, f.eks disse: https://www.komplettapotek.no/product/861896/intim-og-underliv/irritasjon-kloee-og-sopp/vivag-balanse-vaginalkapsler?fromSearchOverlay=1&q=vaginal#productinfo Anonymkode: 661f4...ff7
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Neste gang bruker du vaniljeyoghurt. Da vil det lukte så deilig av underlivet ditt🤣 Anonymkode: b0a43...567
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du må ikke bruke truseinnlegg, det er for tett og det blir lett sopp/lukt. Bedre å bytte truse ofte. Jeg ville byttet ut yoghurten med kapsler beregnet for underlivet, f.eks disse: https://www.komplettapotek.no/product/861896/intim-og-underliv/irritasjon-kloee-og-sopp/vivag-balanse-vaginalkapsler?fromSearchOverlay=1&q=vaginal#productinfo Anonymkode: 661f4...ff7 Det kan jeg godt gjøre, men vil det fremdeles kun være å behandle symptomene fremfor selve problemet? Anonymkode: 82043...43f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det kan jeg godt gjøre, men vil det fremdeles kun være å behandle symptomene fremfor selve problemet? Anonymkode: 82043...43f Det kommer jo an på hva problemet er. Om du bare har en ubalanse der nede vil det behandle problemet. Har du en infeksjon vil det ikke drepe bakterier som ikke skal være der nei. Anonymkode: 661f4...ff7
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #8 Skrevet 31. januar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neste gang bruker du vaniljeyoghurt. Da vil det lukte så deilig av underlivet ditt🤣 Anonymkode: b0a43...567 😂 jeg vet ikke om jeg skal eksprimentere så veldig mye mer nå altså! Men i de vivag vagiatorene er det jo også melkesyrebakterier, kanskje mer beregnet til dette formålet huff... Anonymkode: 82043...43f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #9 Skrevet 31. januar 2018 Hadde samme problemet, særlig på slutten av mens, da luktet det ille. Gikk til lege og fortalte om problemet, legen tok ikke prøver eller noen ting, fikk resept på stikkpille. Ble helt borte etter dette. Fortalte legen at jeg trodde det var vaginell baktreiose. Husker selvfølgelig ikke navnet på denne pillen, men legen vet nok hva du skal ha Anonymkode: f2d59...fd5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #10 Skrevet 31. januar 2018 For bakteriell vaginose må du ha antibiotika. 😊 Anonymkode: 8c564...3fe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #11 Skrevet 31. januar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: For bakteriell vaginose må du ha antibiotika. 😊 Anonymkode: 8c564...3fe Okei! Flott. Jeg regner med at det er det det er. Får ta meg en tur til legen. Håper bare ikke han har tenkt å sniffe nedi der for å fastsette diagnosen 😐 var flaut nok med ungen.. Anonymkode: 82043...43f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #12 Skrevet 31. januar 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okei! Flott. Jeg regner med at det er det det er. Får ta meg en tur til legen. Håper bare ikke han har tenkt å sniffe nedi der for å fastsette diagnosen 😐 var flaut nok med ungen.. Anonymkode: 82043...43f Det kommer han nok til å gjøre. Den fiskelukten er det sikreste tegnet. 😅 Anonymkode: 8c564...3fe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #13 Skrevet 31. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer han nok til å gjøre. Den fiskelukten er det sikreste tegnet. 😅 Anonymkode: 8c564...3fe 🤢 Men synes ikke selv det lukter fisk. Det er ubestemmelig, men vond lukt. Nesten litt som renselse etter fødsel. Men det er over tre år siden siste fødsel så det er jo i overkant lenge siden.. Anonymkode: 82043...43f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå