Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jeg vet at kvinner fra tid til annen kan oppleve endringer nedentil pga bakterieflora. Og nå har det skjedd hos meg. Det STINKER! Jeg vet ikke om det lukter råtten fisk eller reke akkurat, men det stinker så ille at ungen min har reagert. DA gikk det opp et lys for meg. Enn så lenge har jeg liksom tenkt at jeg sikkert merker det veldig godt selv, men at det kanskje slettes ikke er så ille. Jeg har økt utflod også. Jeg bruker alltid bomullstruser og går ikke i stramne bukser. Sover ofte naken. Uansett har jeg tatt noen grep. Jeg sprøyter inn naturell yoghurt etter at jeg hsr dusja, hver kveld. I tillegg har jeg begynt med truseinnlegg. Og dette funker bra. Men jeg lurer på om jeg bare behandler symptomene og ikke problemet. Må man ha antibiotika for bakteriell vaginose? Anonymkode: f92de...913
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 For bakteriell vaginose må du få reseptbelagte medisiner, så bestill deg en time, så er du sikkert. Jeg hadde det for en del år siden og gjorde som deg, og det kom og gikk. Det ble aldri borte, dro til legen og ble kvitt lukta under en uke. Anonymkode: dcd63...1bd
Hjertefru Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Du trenger legetime. Sånn generelt ellers: Truseinnlegg er ingen god ide. Det er heller ikke intimsåpe (Aasan er verst). En lege jeg kjenner sier at asanutflod er et begrep i gynekologkretser. Ingen såpe, men bruk heller masse vann. En ting til: Å fjerne alt håret nedentil kan hos enkelte føre til mer lukt, paradoksalt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå