Gå til innhold

Hva ville dere valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ha det som meg, dvs omtrent inget hår på legger, lår, underliv og under armer, men tykt hår på hodet. Det eneste negative er at du ikke har så mye øyenbryn, slik at du må tegne dem opp.

Eller hår på kroppen som må barberes, men til gjengjeld flotte øyenbryn.

Anonymkode: d2183...cca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alternativ 1. Øyenbryn er enkel å få permanent hjelp med om man ønsker å slippe å gjøre dette hver dag.

Anonymkode: 2854e...094

Skrevet

Barbering og flotte øyenbryn 😀

Anonymkode: 75de9...df9

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barbering og flotte øyenbryn 😀

Anonymkode: 75de9...df9

Jepp signerer denne 😊

Anonymkode: dbe66...1c6

Skrevet

Man vil sikkert alltid ha det man ikke har.

Selv har jeg kraftige øyenbryn og mye kroppshår. Skulle gjort mye for å slippe å barbere kroppshår og slippe å nappe uregjerlige øyenbryn.

Skulle gjerne hatt tykt flott hår på hodet også, men der har jeg det ikke.

Skrevet

Har tykt hår på hodet og mye kroppshår. Øyenbryn not so much... Så ville gjerne hatt flotte Øyenbryn,for alt det andre har jeg😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...