Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Å ha det som meg, dvs omtrent inget hår på legger, lår, underliv og under armer, men tykt hår på hodet. Det eneste negative er at du ikke har så mye øyenbryn, slik at du må tegne dem opp. Eller hår på kroppen som må barberes, men til gjengjeld flotte øyenbryn. Anonymkode: d2183...cca
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Alternativ 1. Øyenbryn er enkel å få permanent hjelp med om man ønsker å slippe å gjøre dette hver dag. Anonymkode: 2854e...094
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Barbering og flotte øyenbryn 😀 Anonymkode: 75de9...df9
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barbering og flotte øyenbryn 😀 Anonymkode: 75de9...df9 Jepp signerer denne 😊 Anonymkode: dbe66...1c6
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Man vil sikkert alltid ha det man ikke har. Selv har jeg kraftige øyenbryn og mye kroppshår. Skulle gjort mye for å slippe å barbere kroppshår og slippe å nappe uregjerlige øyenbryn. Skulle gjerne hatt tykt flott hår på hodet også, men der har jeg det ikke.
Spanskeflua Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Har tykt hår på hodet og mye kroppshår. Øyenbryn not so much... Så ville gjerne hatt flotte Øyenbryn,for alt det andre har jeg😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå