Gå til innhold

Damer, er troskapsavtaler noe for dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tenker jeg at du ikke har særlig tillit til partneren i første omgang.... Noe sier meg at vedkommende hadde svin på skogen før avtalen ble signert.

Skrevet

Fantastisk. 😀

Ler meg ihjel av den utro tullingen. 

Skrevet (endret)

Han ble tatt i å værere utro, avtalen signeres, han har ikke brutt utroskapsforholdet. Taper i retten. 

Endret av Evablaum
Skrevet

Hadde jo aldri giddet å leve i et sånt gjensidig kontrollregime (for det måtte jo gjelde begge parter), men for andre som mener at fullt innsyn i papirer, digitalt liv og alt annet er en betingelse for samliv er det vel ikke nødvendigvis avskrekkende.

Skrevet

Herlig!! Hadde jeg bare tenkt i de baner for 15 år siden......:nigo:

Skrevet
33 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Da tenker jeg at du ikke har særlig tillit til partneren i første omgang.... Noe sier meg at vedkommende hadde svin på skogen før avtalen ble signert.

Ja, det står jo at han var utro og hun oppdaget det. Hun krevde at skrev en troskapsavtale for å fortsette forholdet, også var han utro igjen....

Anonymkode: 631ff...f1a

Skrevet

om jeg var kallet til å være utro, hadde en sånn avtale gått værst utover megselv.

Anonymkode: a54f1...fd6

Skrevet

Det aner meg at hun skjønte at han ikke ville slutte å være utro, og ønsket å sitte igjen med hus og bil..

Anonymkode: 8d7da...8ce

Skrevet
6 timer siden, sug lut skrev:

Hadde jo aldri giddet å leve i et sånt gjensidig kontrollregime (for det måtte jo gjelde begge parter), men for andre som mener at fullt innsyn i papirer, digitalt liv og alt annet er en betingelse for samliv er det vel ikke nødvendigvis avskrekkende.

Altså, det trenger jo ikke være kontroll da. Det kunne ikke falt meg inn å kikke i papirene eller telefonen til mannen min, men at han er trofast og ærlig med meg er da en selvfølge.

Anonymkode: a3dc3...2ef

Skrevet

Er jo egentlig ikkje så dumt. Den som blir svikta får en solid kompensasjon, og den utro bør tenke seg j... godt om før ham gjør det.

Når det er sagt, mannen er for smart til å signere en slik avtale, og det er forsåvidt eg også, sjølv om eg egentlig stoler nok på meg sjølv til å signere dersom mannen også hadde gjort det. Men det blir aldri aktuelt, så gidder ikkje ta det opp med mannen engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...