Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Jeg er gravid i uke 38. Hver eneste gang jeg skal på do å gjøre nr 2, stråler det noen helt forferdelig nedover beinet mitt. Det er så vondt at jeg ikke klarer å gjøre meg ferdig eller starte.... har noen noe råd? Bør jeg oppsøke lege? Er akkurat som når jeg kjenner avføringen komme nedover så treffer det noe nerver/isjas eller noe. Trenger sårt råd fra dere!:( Anonymkode: 93683...785
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Hadde isjas i alle mine sv.skap fordi livmoren klemte imot nerven. Kan ikke gi deg annet råd enn mini-klyx? Anonymkode: 47929...3eb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Hvis du får problemer med blære eller tarm samtidig med isjas, skal lege kontaktes med en gang. Kan gi alvorlige følger. Anonymkode: 1704b...117
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis du får problemer med blære eller tarm samtidig med isjas, skal lege kontaktes med en gang. Kan gi alvorlige følger. Anonymkode: 1704b...117 Det gjelder vel ved inkomtinens? Er ikke det noe som heter «falsk» isjas når man er gravid? Må jeg kontakte lege? Uff, er så vondt når jeg prøver å gjøre nr 2...🙁 Anonymkode: 93683...785
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå