Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Det er ei dame jeg har mislikt i mange år. Hun har aldri respektert mine grenser. Jeg har vist med kroppsspråk og blikk at jeg ikke liker henne og gitt uttrykk for dette i ord. Hun har plaget meg på den måten at jeg ikke har fått fred /privatliv. Dette er ei nabodame. Jeg ønsker ikke kontakt siden jeg ikke liker personligheten hennes. Hun er ekstremt overkjørende og plasskrevende. Allikevel til tross for at jeg så tydelig har vist at jeg ikke ønsker kontakt så klemmer hun på meg når vi tilfeldigvis møtes, drar opp genseren min og tar på magen min (gravid uke 12, ikke synlig). Respekterer meg ikke. Hun er fullstendig klar over at jeg ikke liker henne, men kjører på og spiller enorm gjensynsglede når hun ser meg. Roper og draaaaaaar på orda når hun snakker. Type: Heeeeeeeeeeeiiaaaaaaaaaaaaaaa! Neeeeeimeeeeeeen godmoooooorgeeeeen duuu! ( hun står da gjerne 30 meter i fra og roper inn på min eiendom) Hva hadde du gjort? Jeg er ikke typen som spiller falsk, jeg er meg selv... Anonymkode: e9745...cb0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Du sier selvfølgelig tydelig ifra at du ikke er komfortabel med klemming eller at hun tar på magen din!! Utover det bør du kunne utveksle vanlige høflighetsfraser med naboen uansett om du mener er plasskrevende osv. Å bruke kroppsspråk og blikk for å tydeliggjøre st du misliker noen ef både barnslig og unødvendig. Dere trenger ikke bli bestevenner men å si hei tilbake bør du kunne klare. Anonymkode: b013f...c6f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Joda, det er bare det at hun tar det som invitasjon. Jeg må se slem ut for å få fred Hi Anonymkode: e9745...cb0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Joda, det er bare det at hun tar det som invitasjon. Jeg må se slem ut for å få fred Hi Anonymkode: e9745...cb0 Har du prøvd "ligg unna magen min, hva faen driver du med?!?" når hun bretter opp genseren?! Hun virker jo gæren. Anonymkode: e3bbe...d31
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Du er jo komplett dott om du ikke klarer å si fra på en måte hun forstår. Si kort hei og gå videre - tar hun tak i deg så vri og slå og brøl. Anonymkode: bc199...e4d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Hvis en av dere oppfører seg som en normal voksen så går det seg nok til. Sett grenser for intimkontakt. Si "jeg er ikke komfortabel med å bli tatt slik på magen" og trekk deg unna. Og slutt å se sur ut. Det er garantert derfor hun morer seg med deg Anonymkode: 6cac3...669
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 Hehe, dere høres jo ut til å være ganske spesielle begge to Synes jeg ser deg stå der med armene i kors med ditt sureste og strengeste ansikt mens hun morer seg med å være overdrevent blid mot deg. Anonymkode: 5589e...79d
Yellow Brick Road Skrevet 31. januar 2018 #8 Skrevet 31. januar 2018 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe, dere høres jo ut til å være ganske spesielle begge to Synes jeg ser deg stå der med armene i kors med ditt sureste og strengeste ansikt mens hun morer seg med å være overdrevent blid mot deg. Anonymkode: 5589e...79d Jeg kunne godt ha blitt overdrevent blid og "morsom" jeg også da, ja. Ler bare ved tanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå