Gå til innhold

Hermine og Tomine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvillinger 😁

Anonymkode: eaac0...595

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...ikke gi navn som rimer til tvillinger 

Anonymkode: fb574...e8a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei...ikke gi navn som rimer til tvillinger 

Anonymkode: fb574...e8a

Enig. Jeg er tvilling og får frysninger ved tanken. Heldigvis hadde mine foreldre mer vett.

Anonymkode: 18e9c...808

Skrevet

Nydelige navn hver for seg!! Men blir litt for likt for tvillinger. 

Anonymkode: 36ce9...824

Skrevet

Neineinei 😱 

Anonymkode: b82e0...89f

Skrevet

Uff. Styr unna. Hva med Jenny/ Henny og Tomine?

Anonymkode: f053b...e18

Skrevet

Nei huff.

Anonymkode: 38ed9...e93

Skrevet

I knooow! Tvillinger i barnehagen der barnet mitt går... 😱

Skrevet

Gå heller for Hermine og Dermine, det rimer enda mer.

Alternativer må være Tomine og Komine.

Anonymkode: 5c7dd...d46

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tvillinger 😁

Så synd at du ønsket deg to gutter og fikk jenter i stedet, da. Men du trenger ikke la hele verden vite om din skuffelse.

Anonymkode: ffcd1...c41

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

I knooow! Tvillinger i barnehagen der barnet mitt går... 😱

Aha Så du henger ut barn som faktisk heter det ?? 🤔Ikke bra. Hyggelig hvis mora leser at 30 stk sier at det er fæle navn. På barn som faktisk heter det..

Anonymkode: f053b...e18

Skrevet

Du henger ut to barn. Kan umulig være fler tvillingpar i Norge enn dem som har dem komboen. 

Anonymkode: a0e3f...0cb

Skrevet

Fryktelige navn. Grusomt sammen. Høres konstruerte ut. Ville ha gutt men fikk jente og brukte navnet liksom. 

Anonymkode: 29b2b...280

Skrevet

Ikke snilt gjort å opprette en tråd om navnene på to barn HI! Reagerer også på hvor slemme mange av dere er i svarene deres. "Fryktelige navn, ønsket gutt men fikk jente osv.". Greit nok at alle ikke liker navnene, men hva er vitsen med å skrive slike slemme kommentarer? Det er mange barn som har disse navnene. Hermine er et veldig gammelt navn. Jenta mi heter det og er oppkalt etter oldemoren sin, og jeg blir faktisk litt trist når voksne mennesker har så sterke og negative meninger om navnet på barnet mitt.

Anonymkode: 36ce9...824

Skrevet

Frekt å lage en sånn tråd, synes det er fine navn jeg ☺️ smaken er som baken 😉

Anonymkode: 8a080...493

Skrevet

Tomine er nydelig!!! Hva med:

Tomine og Mathilde 😊

Anonymkode: 078ee...abb

Skrevet

Man lager da ikke en tråd om navnene til noen andres barn, når de er så pass gjenkjennelige. 

Anonymkode: d0aba...a78

Skrevet

HI her

Til info, så var dette en tulletråd fordi det er så utrolig mange rare tråder her... 

Skjønner at jeg har driti meg ut 😱

Vet absolutt ikke om tvillinger som heter dette!! 

Legger meg langflat og beklager! 

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så synd at du ønsket deg to gutter og fikk jenter i stedet, da. Men du trenger ikke la hele verden vite om din skuffelse.

Dust. Det er helt vanlige jentenavn

Anonymkode: 38a3d...7ed

Skrevet

Hvorfor skal Herman, Thomas, Martin og Andreas få lov å eie vakre navn fordi de er gutter? Mens Hermine, Tomine, Martine og Andrea ikke, fordi de er jenter? Går det virkelig an å tenke slik? Greit nok å si at man ikke synes et navn er så fint, men for en merkelig  begrunnelse....

Skrevet

Jeg måtte faktisk tenke meg om to ganger for å skjønne hva du mener. Med andre ord er det noen som ikke forbinder disse navnene med guttenavn, og det å kalle barn for Hermine og Tomine er da absolutt ikke en skuffelse over å ikke fått gutt. Herlighet altså. Syns Hermine er et fantastisk fint navn, og det er absolutt noe jeg kunne vurdert til min neste (som jeg faktisk har et lite ønske om at skal bli jente).

Anonymkode: d0aba...a78

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal Herman, Thomas, Martin og Andreas få lov å eie vakre navn fordi de er gutter? Mens Hermine, Tomine, Martine og Andrea ikke, fordi de er jenter? Går det virkelig an å tenke slik? Greit nok å si at man ikke synes et navn er så fint, men for en merkelig  begrunnelse....

For å ikke snakke om Erika, Kristiane, Aleksandra og Tora

Anonymkode: 38a3d...7ed

Skrevet

hermine er nydelig :)

hva med 

Hermine og Helene

Hermine og Solveig

Hermine og Nathalie

Hermine og Mathilde

Hermine og Suniva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...