Gå til innhold

Har du fikset på utseendet?

Har du fikset på utseendet?  

33 stemmer

1. 1. Har du fikset på utseendet? I så fall hva da?

• Jeg har brukt fillers i lepper
      2
    • Jeg har brukt fillers i ansiktet
      2
    • Jeg har operert puppene
      10
    • Jeg har operert rumpa
      0
    • Jeg har operert nesen
      2
    • Jeg har hatt øyeløft
      2
    • Jeg har hatt fettsuging
      2
    • Jeg har hatt ansiktsløftning
      0
    • Jeg har hatt botox
      5
    • Jeg har ikke fikset på noe
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fikset på utseendet enten via operasjon eller fillers? I tilfelle hva har du gjort?

Anonymkode: e1509...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av disse. Tatovert øyebrynene.

Skrevet

Jeg fikk magemusklene sydd sammen, og i samme slengen fjernet kirurgen nesten 3 kg fett. Full bukplastikk mao. Nå har jeg så stram og fin mage at jeg vurderer brystreduksjon. Er så lei av disse tunge puppene. (75H.) 

Noen som har gjort det forresten?

Anonymkode: 7180d...86b

Skrevet

Absolutt ingenting. Ikke engang vippeextensions eller falske negler. Er 33 år og fornøyd med det jeg har :)  (selv om jeg i en kirurgs øyne hadde trengt både silikon, bukplastikk og fettsugning all over)

Anonymkode: eaf1f...7d3

Skrevet

Ja, men ingenting av det som står her. Jeg napper litt bryn, vokser, farger håret og har mange tatoveringer. Det vil vel kunne gå under kategorien «fikset på utseendet» det også ;)

Anonymkode: b3134...b1b

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk magemusklene sydd sammen, og i samme slengen fjernet kirurgen nesten 3 kg fett. Full bukplastikk mao. Nå har jeg så stram og fin mage at jeg vurderer brystreduksjon. Er så lei av disse tunge puppene. (75H.) 

Jeg har. 

Anonymkode: dc883...c60

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var det vondt? Er du normalvektig til vanlig? Hvor mye måtte du betale?:) etter tre svangerskap er magemusklene mine sklidd godt fra hverandre men er normalvektig. Vet du om dette er noe man kan få dekket evt? 

Anonymkode: 49847...ac7

Skrevet

Jeg bruker maskara. Og av og til bruker jeg hårolje, når det bruser som værst.. 

Anonymkode: ebafc...848

Gjest Marge Simpson
Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og jeg er kjempefornøyd. Følte jeg fikk et nytt liv etterpå. Det eneste jeg angrer på er at jeg ventet så lenge som jeg gjorde

Skrevet

Jeg har tatt brystreduksjon pga smerter i nakke og skuldre. 

Anonymkode: 4d37a...741

Skrevet

Ja, har fikser på utseendet, men ingen av de nevnte punktene. Jeg har nappet øyenbryn og farget håret. Bruker også mascara hver dag. Ganske fornøyd! 😉

Anonymkode: 620fd...321

Skrevet

Ikke fikset noe. Ikke engang farget det grå håret mitt eller nappet øyebryn. 

Anonymkode: 72155...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...