Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Har ei jente som blir 1 år om noen dager. Jeg har enda ikke tatt kampen med å slutte med nattamming. Hun våkner 2-3 ganger i løpet av natta og sovner ikke igjen før jeg har tilbudt henne pupp. Vet at hvis jeg virkelig bare hadde stått i det i noen netter, så ville det gått seg til, men jeg er så redd at hun skal være sulten. Hun får grøt kl 18.30, og jeg synes det virker så lenge å vente med frokost til kl. 07-06.30 uten noe i mellomtiden? Samtidig så tenker jeg at hun er jo ingen baby lenger og spiser godt i løpet av dagen. De store barna klarer seg jo hele nettene uten å være ihjelsultet på morningen, så hvorfor skal ikke hun klare det. Hun virker veldig sulten på morningen da, skulle vel helst hatt frokost kl 05 i følge henne selv. Derfor har jeg ikke klart å kutte ut ammingen enda. Hvordan gjør dere andre det? Når får de kveldsmat og frokost? Får de noe mellom dette? Anonymkode: 1ea06...704
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Jeg er i akkurat sammen situasjon som deg. Min er 1 år og 3 uker og jeg vil bli ferdig med nattammingen. Jeg vet at min ikke er sulten og spiser kun av vane. Men jeg har aldri ork til å ta kampen. Anonymkode: ccf76...4e4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg er i akkurat sammen situasjon som deg. Min er 1 år og 3 uker og jeg vil bli ferdig med nattammingen. Jeg vet at min ikke er sulten og spiser kun av vane. Men jeg har aldri ork til å ta kampen. Anonymkode: ccf76...4e4 1 år OM tre uker skulle det stå Anonymkode: ccf76...4e4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Tenker dere å fortsette og amme på dagtid? Når det gjelder nattamming er det som dere skriver; dere må ta kampen. Ja, det blir mye grining, men en ettåring bør begynne å forstå hva NEI betyr. Det samme gjelder natta/sove. Det er en tøff kamp for mor og far, men jeg kan nesten garantere dere at hvis dere står i det, og ikke gir etter, så vil det være over etter 3-4 netter. Til deg HI som lurer på om barnet blir sulten. Nei, det går seg til som alt annet. Hvis barnet spiser mindre på dagtid, grunnet amming, så bør dere begynne å gi flere faste måltider. Om barnet får siste måltid klokken 18:30, så trenger det ikke mat før det våkner på morgningen. Anonymkode: ba4d4...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå