Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Min sønn ble bedt med på ferietur til utlandet av en kamerat og hans foreldre. De hadde egentlig bestilt tur til fire stk. To barn og to voksne. Men, nå skal ikke det ene barnet deres være med likevel, da han skal noe annet. Så da hadde de en ledig plass som de allerede har betalt for, så da ba med seg vår sønn. Jeg sa egentlig ja, litt uten å tenke meg om. Hadde det vært vi som hadde en ledig plass og hadde bedt med et barn, så hadde jeg aldri forventet at noen skulle betale noe for turen. Men, når jeg nå får tenkt meg om, så kan det jo være at de tenker at vi skal betale for vårt barn? Lommepenger er jo en selvfølge, men hva med selve turen? Jeg aner ikke hvor mye den evt koster og de har ikke sagt noe om at vi skal betale noe. Hva hadde dere tenkt/gjort? Bør jeg spørre om vi skal betale for noe av turen? Det var skikkelig dumt av meg og ikke spørre om dette med en gang. Tok det liksom for gitt at alle tenker som meg. Det var dumt av meg merker jeg😟 Anonymkode: 530d5...1f7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Ja, det må du ta opp med en gang Anonymkode: b55d1...3fa
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Det er vel bare å spørre? Ville uansett insistert på å betale for navneendring på billetten Anonymkode: 29e0d...6bf
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Hvordan stiller jeg det spørsmålet nå uten at det framstår som om at jeg ikke har tenkt på om vi skal betale noe? Sånn at det ikke blir kleint. Hi Anonymkode: 530d5...1f7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvordan stiller jeg det spørsmålet nå uten at det framstår som om at jeg ikke har tenkt på om vi skal betale noe? Sånn at det ikke blir kleint. Hi Anonymkode: 530d5...1f7 Jeg sa ja før jeg tenkte på å spørre hvor mye det koster, så må nesten vite det Anonymkode: b55d1...3fa
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sa ja før jeg tenkte på å spørre hvor mye det koster, så må nesten vite det Anonymkode: b55d1...3fa Kan du ikke bare sende en melding alla: "Hei. Jeg glemte å spørre hva turen koster. Hvor mye skal vi betale? Hilsen xxx" Anonymkode: e3361...4e5
Mamsen<3 Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 Kan si at du har nok forhastet deg litt med å si ja. Må jo vite hva det koster først. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå