Gå til innhold

Samboer slikker eller fingrer meg sjelden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han har ikke noe imot det men... jeg suger og runker han ivertfall 1-2 ganger i uka. Senest igårkveld, når han var ferdig sa jeg att han kunne fingre meg men da skulle han sove😐😐 kjedelig 😪 

Han gjør de av og til men mest i forbindelse men att han vil knulle så da slikker han meg våt i ca 2 min eller kjenner etter om jeg er klar for kuk🤔 jeg er veldig sexuell av meg og vil gjerne prøve forsjellige ting og nye ting som har med oralsex og gjør men han er ikke så gira. 

Har sex i snitt 3 gg i uka så skal vel ikke klage😂 men savner spontanitet og att jeg føler att han vil ha meg og tenner skikklig på meg. Jeg elsker og tilfredstille han og blir veldig kåt av det. Jaja dette ble litt langt sorry😅

Anonymkode: 8ea37...6f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var min og. Etter lang sextørke hvor min lyst var lik 0, så skjønte han det til slutt. Jeg sa bare at inn og ut sex er som å se maling tørke for meg, så hvis det skal bli noe action må han by på noe mer ;)

Anonymkode: c920c...594

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn var min og. Etter lang sextørke hvor min lyst var lik 0, så skjønte han det til slutt. Jeg sa bare at inn og ut sex er som å se maling tørke for meg, så hvis det skal bli noe action må han by på noe mer ;)

Anonymkode: c920c...594

Jeg blir sprø av sextørke så jeg tror ikke det funker for meg.. blir kjempe happy bare jeg får kuk jeg av og til😂 men har lyst på litt ekstra av og til😎 

Hi

Skrevet

Høres ut som om du har funnet deg en mann som er egoist i senga. Snakk sammen, vær tydelig. Og om det ikke blir bedre, skaff dere hjelp.

Det er tydelig at han ikke bryr seg om at du skal ha det godt. At han ikke gidder å stimulere deg etter at du har stimulert ham, det hadde vært nok for meg til å miste tenninga på ham som mann.

Egoister i senga er svært lite tiltrekkende, de får meg som har stor sexlyst og blir våt av ingenting til å bli knusktørr og miste lysten...

Anonymkode: 6d607...629

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som om du har funnet deg en mann som er egoist i senga. Snakk sammen, vær tydelig. Og om det ikke blir bedre, skaff dere hjelp.

Det er tydelig at han ikke bryr seg om at du skal ha det godt. At han ikke gidder å stimulere deg etter at du har stimulert ham, det hadde vært nok for meg til å miste tenninga på ham som mann.

Egoister i senga er svært lite tiltrekkende, de får meg som har stor sexlyst og blir våt av ingenting til å bli knusktørr og miste lysten...

ja han er litt egoist ja😣 kjipt.. har tatt det opp med han men da blir han fornærmet og sier at jeg ikke er fornøyd med han😥 

hi

Skrevet

Høres ut som min dame har det bra i forhold til dette😄 

Hun skriker bare mer og mer🤣

Anonymkode: 33220...c1d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som min dame har det bra i forhold til dette😄 

Hun skriker bare mer og mer🤣

heldig hu da🤣

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

heldig hu da🤣

Ja det virker sånn😊 Det er egentlig mer viktig for at kvinnen blir tilfredstillende over natta så forholde blir mer livlig. 

Kvinner styrer alt idag, men om mann tar hensyn til hva de virkelig ønsker, får mann alltid noe bedre tilbake😉

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ja han er litt egoist ja😣 kjipt.. har tatt det opp med han men da blir han fornærmet og sier at jeg ikke er fornøyd med han😥 

hi

Da sier du det - det stemmer, du er ikke fornøyd med at han velger å være egoist i senga!

Synes du skal stoppe helt å runke/suge ham inntil han begynner å tilfredsstille deg. Holder han seg til to-minutters fingring/slikking, da holder du deg til to minutter med runking/suging. Er han ikke fornøyd... too bad for him.

Slike egoister må kjenne på kroppen selv. Han har ingenting imot å la deg tilfredsstille ham, slik du gjorde i går, men når du er tent og vil tilfredsstilles, da vil han ikke. Da synes jeg du skal holde deg hard, runk/sug ham akkurat to minutter slik at du får han ordentlig tent, og så avslutter du bare "ferdig, nå vil jeg sove, natta". Lurer han på hva som skjer, om han vil du skal fortsette eller om han da vil ha samleie med deg... hold deg hard, snu ryggen til og bare si at du vil sove nå. Så kan han ligge der og kjenne på hvordan det føles når partneren ikke stiller opp for ham annet enn å tenne ham og så ikke noe mer.

Du deler seng med en egoistisk lurepikk...

Skrevet

Tja. Ting har endt mye med å gå på rutine her også. Jeg skulle ønsket min giddet å gnikke meg litt i luska før sex ja. At han ikke slikker ofte derimot kan jeg for selv fordi jeg ikke orker å barbere meg hele tiden også suger jeg ikke han noe ofte heller.

Anonymkode: 61e89...eaf

Skrevet

Si fra :)

Og vent med suging og runking til han har fiksa deg? ;)

Anonymkode: e3bce...77d

Skrevet

Samme her og jeg har sluttet å gjøre ekstra for han og. Han skjønner ikke at jeg ikke har en av/på bryter. Ruller seg bare over meg og tror at jeg er klar. Har ikke hatt sex på 2 måneder nå og han mener det kun er min feil.

Anonymkode: c78a4...cd9

Skrevet

Du først!

Ingen ronking, suging eller samleie før du har hatt minst en orgasme :)

Anonymkode: 8dc8c...dd0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da sier du det - det stemmer, du er ikke fornøyd med at han velger å være egoist i senga!

Synes du skal stoppe helt å runke/suge ham inntil han begynner å tilfredsstille deg. Holder han seg til to-minutters fingring/slikking, da holder du deg til to minutter med runking/suging. Er han ikke fornøyd... too bad for him.

Slike egoister må kjenne på kroppen selv. Han har ingenting imot å la deg tilfredsstille ham, slik du gjorde i går, men når du er tent og vil tilfredsstilles, da vil han ikke. Da synes jeg du skal holde deg hard, runk/sug ham akkurat to minutter slik at du får han ordentlig tent, og så avslutter du bare "ferdig, nå vil jeg sove, natta". Lurer han på hva som skjer, om han vil du skal fortsette eller om han da vil ha samleie med deg... hold deg hard, snu ryggen til og bare si at du vil sove nå. Så kan han ligge der og kjenne på hvordan det føles når partneren ikke stiller opp for ham annet enn å tenne ham og så ikke noe mer.

Du deler seng med en egoistisk lurepikk...

Haha.. skulle likt og sett trynet hans da ja😂😂 kansje jeg skal prøve en kveld 😋 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...