Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Da trenger man ikke fortelle mannen som kunne bitt far om svangerskapet eller aborten? Det er helt unødvendig, ikke sant? Anonymkode: c07f6...a52
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Det kommer jo an på... Er det en ons fra en tur på byen, en du knapt vet hva heter og ikke skal ha noe mer med å gjøre hadde jeg ikke sagt noe nei. Men er det ektemannen din vil jeg tro han ser på det som et stort svik at du bare tar abort uten å engang fortelle han om svangerskapet. Også er det jo en million gråsoner mellom der... Anonymkode: e82ba...671
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer jo an på... Er det en ons fra en tur på byen, en du knapt vet hva heter og ikke skal ha noe mer med å gjøre hadde jeg ikke sagt noe nei. Men er det ektemannen din vil jeg tro han ser på det som et stort svik at du bare tar abort uten å engang fortelle han om svangerskapet. Også er det jo en million gråsoner mellom der... Anonymkode: e82ba...671 Ikke en ons, men en man har datet et par mnd. Ser jeg ikke fikk det med i overskriften Anonymkode: c07f6...a52
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Om du har tatt valget og han ikke kan påvirke det så trenger du ikke si noe. Samtidig så kan det hende han kan være en støtte? Anonymkode: 961ba...363
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om du har tatt valget og han ikke kan påvirke det så trenger du ikke si noe. Samtidig så kan det hende han kan være en støtte? Anonymkode: 961ba...363 Neida. Jeg synes ikke det er noe trist. Jeg har 3 barn og skal ikke ha fler. Han har ingen. Anonymkode: c07f6...a52
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Hvis du ikke ser for deg en fremtid med han trenger du ikke si noe. Men om du tenker at det kan bli dere synes jeg han fortjener å få vite det. Anonymkode: fa8c9...4d8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du ikke ser for deg en fremtid med han trenger du ikke si noe. Men om du tenker at det kan bli dere synes jeg han fortjener å få vite det. Anonymkode: fa8c9...4d8 Det kan jo bli oss. Det vet vi ikke enda. Men jeg tenker at å fortelle det blir nesten som å si «du skal på hyttetur, men den er avlyst» så jeg tenker å holde kjeft om det Anonymkode: c07f6...a52
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #8 Skrevet 30. januar 2018 Jeg sa ikke noe til min kjereste, var 18 år og hadde ikke lyst å fortelle det..noe kan man gjerne ha personlig.vi er nå enda sammen og jeg er nå 31 år. Angrer ikke ett sekund på at jeg ikke sa noe om det 😂 Anonymkode: 235f2...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå