Gå til innhold

Hva ser du etter når du er på visning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge huset og lurer veldig på hva vi bør sørge for er på plass til visning. 

Maler en del nå, men hva pleier folk å se etter på visning? 

Anonymkode: 41e6e...6c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært på visning så mange ganger,  men da vi var på utkikk hadde vi følgende kriterier;:

Barnevennlig område

Nært til skole/ barnehage 

Praktiske løsninger

Mulighet for utbygging

Hage eller mulighet for det

Ingen som kunne fikset på dette, vi kjøpte et hus som ikke var møblert når vi var på visnig,  var lite, men er blitt over dobbelt så stort nå. Var kun stein og sand på tomta/ hagen. Kjøkken og bad var ikke gjort noe med siden huset var nytt på begynnelsen av 80 tallet. Men vi fikk et rimelig hus som vi selv kunne velge hvordan vi ville ha kjøkkenet og badet. 

Anonymkode: aa4ac...31c

Skrevet

Muligheter og feil og mangler. Da vi skulle selge hadde vi tre ulike meglere på besøk og ba om deres inspill til hva vi burde gjøre. Det ble mye jobb, men vi fikk solgt raskt til takst og angrer ikke! 😉👍

Skrevet

Om det er fukt. Hvordan taket er, vinduer, det elektriske, innsyn, Om badet og kjøkkenet er alright.

Anonymkode: bc935...9a1

Skrevet

Småting som sprekker i fuger, maling i vinduskarmen som flasser, manglende lister langs veggen og sånt irriterer meg når jeg er på visning. Enkelt å fikse, men når jeg flytter er ikke det sånt jeg vil bruke tid på. Det tenker jeg er enkelt å billig å fikse, så om selger ikke har giddet det en gang, da gidder ikke jeg å by på huset heller...

Anonymkode: 8139b...e24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...