Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #26 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, februarprins2013 skrev: maldivenne Hvorfor i alle dager vil du flytte til Maldivene? Anonymkode: 2c28c...234
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #27 Skrevet 1. februar 2018 På 31.1.2018 den 3.52, Anonym bruker skrev: Hokksunnd! Anonymkode: b6688...884 Å hva i alle dager har hokksund å by på?? Anonymkode: 60d2d...100
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2018 #28 Skrevet 1. februar 2018 I Norge: Hidra i Flekkefjord I utlandet: enten i Skottland eller på en gresk øy... Eller kanskje Bornholm. Bare det er fritt for slanger og giftige edderkopper Anonymkode: e20ed...909
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #29 Skrevet 2. februar 2018 I Norge: Bergen! Verdens beste by! Så utrolig vakkert, rikt kulturliv, avslappet og u-strebete stemning, tett på vakker natur osv osv. Verden: Mexico (Tulum, Merida, mexico city eller San Miguel de Allende), Canada, Paris Anonymkode: ab134...416
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #30 Skrevet 2. februar 2018 Ville flyttet nordover i Norge, har bodd der før og savner det. Færre folk, mindre stress, folk som tar deg som du er, aksepterende miljøer (der jeg har bodd iallfall), nydelig natur, ordentlig vinter, fokus på friluftsliv og høy terskel for å være "naturlig" (ikke masse sminke og designerklær). Alt dette, og mere, appellerer veldig til MEG. Men så spørs det jo hva akkurat DU søker Anonymkode: 0d573...5ce
Superdolly Skrevet 2. februar 2018 #31 Skrevet 2. februar 2018 Jeg ville ha bosatt meg her, i ei bittelita bygd på Østlandet. Men du er ikke meg, og det er irrelevant hva jeg trives med. Du må finne ut selv hva du ønsker. Vil du bo i Norge? Hvis ikke, hvilket land kunne du tenke deg? Hvilke språk kan du? Hvilke land kan du få arbeids- og oppholdstillatelse i? Samsvarer disse landene med det du ønsker deg? Hvis du vil bo i Norge: Foretrekker du bygd eller by? Kysten eller innlandet? Er nærhet til flyplass viktig for deg? Når du finner svaret på alle disse spørsmålene har du kommet langt med å finne ut hvor du vil bo.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #32 Skrevet 2. februar 2018 Jeg har falt PLADASK for Alaska..kunne veldig gjerne tenke meg å bo der. Men i Norge måtte det for min del blitt Mandal ❤️ Eller nord i landet at jeg fikk snøøøø.. ikke dette drittværet vi har på Vestlandet her jeg bor!! Kanskje New Zealand Anonymkode: 8bd4d...aa7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #33 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, Superdolly skrev: Jeg ville ha bosatt meg her, i ei bittelita bygd på Østlandet. Men du er ikke meg, og det er irrelevant hva jeg trives med. Du må finne ut selv hva du ønsker. Vil du bo i Norge? Hvis ikke, hvilket land kunne du tenke deg? Hvilke språk kan du? Hvilke land kan du få arbeids- og oppholdstillatelse i? Samsvarer disse landene med det du ønsker deg? Hvis du vil bo i Norge: Foretrekker du bygd eller by? Kysten eller innlandet? Er nærhet til flyplass viktig for deg? Når du finner svaret på alle disse spørsmålene har du kommet langt med å finne ut hvor du vil bo. Må selvfølgelig finne det som passer for meg, men mitt problem er at jeg har flyttet litt rundt, fire ulike steder fra nord til sør, og har fortsatt ikke funnet et sted jeg trives (ikke i leting på et bosted, men fordi livet falt seg sånn). Begynner å tro at jeg leter etter noe som kanskje ikke finnes, og at gresset ikke nødvendigvis er grønnere på andre siden. Bor for øyeblikket i en liten by på Østlandet. Føler meg ikke hjemme i det hele tatt, men vet heller ikke hva som kunne gjøre meg mer tilfreds. Kanskje et sted med familie i nærheten, men det er i grunn uaktuelt. Anonymkode: 88341...9d0
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #35 Skrevet 2. februar 2018 Norge: Oslo!!! Utlandet: LA eller New York City Anonymkode: 7d255...3f3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #36 Skrevet 2. februar 2018 På 31.1.2018 den 8.29, Anonym bruker skrev: Jeg ville flyttet i trappistkloster. Anonymkode: df385...119 😂😂😂 Kommer og besøker deg for å kjøpe litt drikke en sjelden gang da😉 Anonymkode: ef71a...47d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #37 Skrevet 2. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂😂😂 Kommer og besøker deg for å kjøpe litt drikke en sjelden gang da😉 Anonymkode: ef71a...47d Bare vi slipper å preke kan vi gjerne drekka! 😁 Anonymkode: df385...119
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #38 Skrevet 2. februar 2018 i Norge ville jeg bodd i Oslo. I utlandet ville jeg flyttet til Spania. Og det er planen å gjøre om ca 5 år. Og nå bor jeg rett utenfor Oslo. Anonymkode: 5a4ca...5e5
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #39 Skrevet 2. februar 2018 Vi kan bo akkurat hvor vi vil (mannen jobber offshore og pendler uansett). Vi har valgt å bosette oss i spania. Forelderene mine har leilighet her, så derfor ble det Spania (det stod mellom Spania og Italia). Førstevalget var philippinene, men landet på at det ble for langt fra familien i norge. Anonymkode: 7703f...e58
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #40 Skrevet 2. februar 2018 Tilbake til hjemtraktene mine og mamman min ❤ Anonymkode: 9726f...cc3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2018 #41 Skrevet 2. februar 2018 1,5t bort i hvilken som helst retning. Er så lei av mora mi at jeg spyr snart. Anonymkode: 02f9f...6f6
Juliea Ruler Skrevet 2. februar 2018 #42 Skrevet 2. februar 2018 Asker eller Nordstrand. begge er nære Oslo sentrum. asker bor jeg nå, her er det et supert miljø, masse som skjer og utrolig hyggelig og inkluderende folk. Nære sjø og strender sommer viktig for meg. jeg bor i gangavstand til sentrum noe som er viktig for meg som er urban og må ha folk og lott liv rundt meg. Det er godt kollektivtilbud til jobb noe som også er viktig samt gode skoler og barnehager. Nordstrand er Mye av det samme som Asker. Lite sentrum med litt som skjer dog mindre enn i Asker, men så er byen nærmere på. begge deler har strender, og mye natur rundt seg. føler jeg får i pose og sekk begge steder. Liker vel Asker bedre så endte opp jer da vi skulle flytte fra leilighet til hus.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #43 Skrevet 3. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare vi slipper å preke kan vi gjerne drekka! 😁 Anonymkode: df385...119 Oh yes! Jeg er med🍻 Anonymkode: ef71a...47d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #44 Skrevet 3. februar 2018 Sunnmøre for vakker og allsidig natur. Østlandet for bedre vær og nærhet til Sverige. Danmark for fine strender, fint vær, god mat og hygge. Spania for herlig klima, kultur, mat, strender og sol. Alaska, eksotisk og rått. Men hadde nok blitt gal av klima til slutt. California, variert natur og klima. Mange tilbud. Anonymkode: 07b47...2ab
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #45 Skrevet 3. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sunnmøre for vakker og allsidig natur. Østlandet for bedre vær og nærhet til Sverige. Danmark for fine strender, fint vær, god mat og hygge. Spania for herlig klima, kultur, mat, strender og sol. Alaska, eksotisk og rått. Men hadde nok blitt gal av klima til slutt. California, variert natur og klima. Mange tilbud. Anonymkode: 07b47...2ab Eller til en rød, koselig stue i Sverige ❤️ Anonymkode: 07b47...2ab
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #46 Skrevet 3. februar 2018 Hjem til Trøndelag! ❤️ Bor med mann og barn i en annen landsdel. Hvor han kommer fra. Har bodd her i 10 år. Mistrivselen og hjemlengselen blir bare større og større. Men vi blir nok her.. 😢 Anonymkode: 00b13...09d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #47 Skrevet 3. februar 2018 Danmark Fordi det ikke er Norge ... Anonymkode: ad1da...0ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå