Gå til innhold

Dette MÅ ha vært dibbere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tulla, det var meg altså, men ingen kommer noen gang til å finne bevisene....

Anonymkode: 3d47d...1e2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bare tulla, det var meg altså, men ingen kommer noen gang til å finne bevisene....

Du klarte bare ikke å la være å ødelegge en faktisk artig spøk? Skjønner ikke meg på dere som må prøve å skvise ut hver minste dråpe.. 

Skrevet

Jeg tror det var Luten. Og Biltyven. Eva Blaum er bare muggen fordi hun kom for sent til møtestedet fordi hun var opptatt med å spy edder og galle ut over alle på sin vei.

Skrevet
4 minutter siden, gale damen skrev:

Jeg tror det var Luten. Og Biltyven. Eva Blaum er bare muggen fordi hun kom for sent til møtestedet fordi hun var opptatt med å spy edder og galle ut over alle på sin vei.

Jrg klarer ikke å se for meg at liten og biltyven klarer å samarbeide om noe slikt

Skrevet
2 minutter siden, Evablaum skrev:

Jrg klarer ikke å se for meg at liten og biltyven klarer å samarbeide om noe slikt

Nja.. du har jo unektelig et poeng der, men i et anfall av "tonnevis med sjokolade" så kan det være at de klarte å ta seg sammen begge to.

Skrevet
2 timer siden, Evablaum skrev:

Du klarte bare ikke å la være å ødelegge en faktisk artig spøk? Skjønner ikke meg på dere som må prøve å skvise ut hver minste dråpe.. 

Har du fått kakerlakker i hjernen?

Skrevet

44 tonn ja, et årsforbruk her i huset ca. Om noen kjenner de som har denne sjokoladen så send meg en pm..:D

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du fått kakerlakker i hjernen?

Du gir deg søren ikke. 

Skrevet
14 minutter siden, Evablaum skrev:

Du gir deg søren ikke. 

Vel......det er jo hennes tråd

Anonymkode: 0f213...5c2

Skrevet (endret)

a

Endret av sug lut
Gjest Darwinia:-)
Skrevet (endret)
5 timer siden, Evablaum skrev:

Selvfølgelig klarer selv Luten og Biltyven å samarbeide når gevinsten er 44 kg sjokolade. For så mye sjokolade under mensen hadde jeg samarbeidet med Trump om det var nødvendig.....så lenge jeg ikke måtte ta på han, selvfølgelig!

Endret av Darwinia:-)
Skrevet
39 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Selvfølgelig klarer selv Luten og Biltyven å samarbeide når gevinsten er 44 kg sjokolade. For så mye sjokolade under mensen hadde jeg samarbeidet med Trump om det var nødvendig.....så lenge jeg ikke måtte ta på han, selvfølgelig!

Tonn, Darwinia :) Det holder til minst to runder med mensen :D

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
13 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Tonn, Darwinia :) Det holder til minst to runder med mensen :D

Haha, mente tonn, ja. 44 kg er knapt en munnfull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...