Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Vi er blitt litt late nå etter jul (ja, vet det er lenge siden jul) og nå må vi komme oss i gang igjen. Eneste aktivitetene vi har gjort er noen skiturer og akedager i helgene samt vanlige treninger på fritidsaktivitetene. Nå er vi opptatt med diverse en del helger fremover, så jeg tenkte å innføre morgentrim da ingen orker å gjøre noe på kveldene unntatt å måke snø da. Tenker å stå opp 06.00 i stedet for 06.30 og kjøre 30 min med trening. Det må passe for både voksne og barn og gi energi. Så blir det da havregrøt til frokost og svisj ut av huset. Hva anbefaler dere? Det må være trening som er slankende for meg og energigivende for alle. Kjør idémyldring! Anonymkode: aea84...d0d
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 last ned små-apper.. 30 day abs, 30 day but etc. Masse fine øveler og ikke for harde, Alle klarer gjennomføre Anonymkode: 63a7b...19c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Mine barn hiver seg gjerne med på trening på stuegulvet sammen med meg. Da går det i YouTube-videoer, som Jillian Michaels sine 30-day shred og lignende, diverse yoga, pilates og styrke. Men fra 06:00 er ingen klare for trening i vårt hus, det blir heller ettermiddag/kveld. Anonymkode: ee914...a80
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Mye bra og morsom trening på livegym.no :-) Anonymkode: fe80c...a61
frk Nilsen Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 7 minute work out - appen, kjør 2-3 runder. Ingen hadde stått opp tidligere hos oss, så om jeg skal ha selskap på treningen må det bli på ettermiddag/kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå