Gå til innhold

Hva skal dere til sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker en formue på å renovere huset nå så mannen skal bygge diger terasse også håper vi på fint vær og muligheter for å bruke bassenget!

Anonymkode: 8d64e...4b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til polen en liten by med omtrent 0 turister 😅 drar bare fordi en i familien plutselig bestemte seg for å flytte dit 😂 kunne veldig tenkt meg å reise til florida men mannen slipper ikke inn i usa 😦

Anonymkode: ed6f8...dc5

Skrevet

Legoland med barnefaren faktisk. Egentlig ville han dra til syden midt på sommeren,det har jeg gjort en gang å aldri mer! Vi satt omtrent kun på hotellet pga vi syns det var altfor varmt ute. Legoland høres mye mer fristende ut.

Anonymkode: 514e1...d17

Skrevet

Først skal jeg med eldste ei uke til Hellas, så skal ungene på 4 ukers seilferie med sin far . Da drar jeg og mannen på en ukes tur til Hellas. Når ungene kommer hjem fra far blir det en uke hjemme før vi alle 4 drar 3 uker til rivieraen . Leid hus der. I tillegg ønsker vi oss en tur til bjørneparken

Skrevet
29 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Først skal jeg med eldste ei uke til Hellas, så skal ungene på 4 ukers seilferie med sin far . Da drar jeg og mannen på en ukes tur til Hellas. Når ungene kommer hjem fra far blir det en uke hjemme før vi alle 4 drar 3 uker til rivieraen . Leid hus der. I tillegg ønsker vi oss en tur til bjørneparken

Så heldige dere er som får til å ha så mange ferieuker på sommeren!  

Skrevet
3 minutter siden, Miamimom skrev:

Så heldige dere er som får til å ha så mange ferieuker på sommeren!  

Ja! Vi gleder oss😊

Skrevet

Tur til fjells. Lilleputthammer , barnas gård , Maihaugen osv 😍 

Skrevet

Camping i Sverige☀️

Skrevet

To uker til Menorca, en uke til Stockholm og en tur til Hunderfossen. 

Anonymkode: bac27...59f

Skrevet

Camping i Sverige (hvis vi får plass ;) )

Anonymkode: be4d3...031

Skrevet

Mye fancy og ikke minst lange ferier folk drar på. Vi skal til Hunderfossen og på besøk til slekt og venner i Vestfold.

Jeg har pga miljøspørsmål vanskeligheter med å forsvare lange flyreiser og f.eks feriering på cruise.

Anonymkode: 1106a...b0e

Skrevet

Joa, til deg over. Tror sommeren er en tid hvor mange trenger å lade batteriene litt i varmere klima. Vi som bor på Østlandet kan jo regne med mye fint vær, men de nord for Dovre skjønner jeg godt at drar sydover for å i hvert fall være sikret noe sol og badevær i løpet av sommeren.

Anonymkode: a6094...45c

Skrevet

Vi skal en uke til Mallorca med barna (begge under seks), og så skal vi voksne en langhelg til London på sensommeren. 

Anonymkode: e73c1...579

Gjest Marge Simpson
Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer med det!

Anonymkode: a6094...45c

Tusen takk😊

Skrevet

Jobbe. Faren skal være hjemme med barna. Vi er ikke så glad i å reise på de typiske ferietidene så tar nok en tur til høsten. Vi unngår alle ferier når vi skal noe sted. I år satser vi på en uke i varmere strøk på høsten og en tur i Norge

Anonymkode: ec2b4...c16

Skrevet

Denne sommeren skal vi en tur i Dyreparken, noen uker på hytta, få barn nummer tre og flytte inn i nybygd hus. Blir stor stas alt sammen :)

Anonymkode: 2619b...28f

Skrevet

Vi skal være på campingen i 8 uker. Drar noe på hytta utfra det, samt at vi skal være en uke i Bø og bla besøke Sommarland. Syden blir i påska😊

Anonymkode: 7a8bd...d4d

Skrevet

Egentlig var planen ferie i nærområdet i år, men så har vi fått invitasjon til et arrangement i et av de landene vi bodde i da vi bodde utenlands, så da blir det tur dit. Det er såpass dyrt og langt å reise, så da blir det til at vi tar ferien der også. 

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mye fancy og ikke minst lange ferier folk drar på. Vi skal til Hunderfossen og på besøk til slekt og venner i Vestfold.

Jeg har pga miljøspørsmål vanskeligheter med å forsvare lange flyreiser og f.eks feriering på cruise.

Anonymkode: 1106a...b0e

Vi skal bare en uke til Kristiansand, bo på campingplass. ;) Trenger ikke tenke på miljøet her, det er lommeboka som setter begrensningene. :P

Anonymkode: dcc06...606

Skrevet

bjørneparken med sønnen og foreldrene mine og til Roma med ei venninne ;)

Skrevet
På 30. januar 2018 den 19.32, IreneUtålmodig skrev:

Tur til fjells. Lilleputthammer , barnas gård , Maihaugen osv 😍 

det var vi sommeren 2017, helt fantastisk :) med en gutt på 4,5 ( min ) og ei jente på nesten 2 ( niese ) barna kosa seg veldig, var også på hunderfossen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...