Gå til innhold

Hva har komiker-ørjan gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det i Gaute tråden. Jeg bor tydeligvis under en stein? 

Anonymkode: 0fb10...bdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen vits å komme ut fra steinen hvis alternativet er sladder ;)

(jeg aner ikke hva han du spør om har gjort... eller hvem han er, for den saks skyld ;) )

Anonymkode: 1ad00...36a

Skrevet

Han er notorisk utro og er kjent innen  komikermiljøet for å drive med seksuell trakassering mot unge nykommere i komikeryrket

Anonymkode: bbdf6...9c7

Skrevet

Sjarmerende :kvalm:

Anonymkode: 0fb10...bdf

Skrevet

Hvordan vet dere at det akkurat er denne komikeren det er snakk om?

Anonymkode: 5233c...379

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet dere at det akkurat er denne komikeren det er snakk om?

Anonymkode: 5233c...379

Fordi Marna bekreftet det på sin egen blogg da hun lagde forsvarsinnlegg for han. Det innlegget ble slettet så fort hun skjønte at hun hadde tabbet seg ut

Anonymkode: 76741...568

Skrevet

Fatter ikke at folk fortsatt kjøper billetter for å se han🤯

Hadde aldri støttet en sånn person økonomisk etter alt som har kommet ut. Han er kastet ut av Latter. Men holder det fremdeles gående på bygda. 

Anonymkode: 2c27c...5f0

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fatter ikke at folk fortsatt kjøper billetter for å se han🤯

Hadde aldri støttet en sånn person økonomisk etter alt som har kommet ut. Han er kastet ut av Latter. Men holder det fremdeles gående på bygda. 

Anonymkode: 2c27c...5f0

Er ikke sikkert alle har fått det med seg? Jeg rakk bare akkurat såvidt å se det her inne ved en tilfeldighet, rett før jeg skulle bestille billetter.

Anonymkode: 6223a...850

Skrevet

Æsj, for en ekkel type. Trodde ikke Marna fant seg i sånn. Hvorfor i alle dager blir hun? Mistet brått respekten for begge.

Anonymkode: d13a4...3a7

Skrevet

Det er tydelig at tidligere kollegaer og venner fra komikerbransjen har tatt avstand fra han, i podcasten til Støme & Jerman har han blitt dissekert da de har hadde Espen Thoresen på besøk før jul og Odd M Williamson nå nylig. 

Anonymkode: bcc50...26a

Skrevet
11 hours ago, Anonym bruker said:

Æsj, for en ekkel type. Trodde ikke Marna fant seg i sånn. Hvorfor i alle dager blir hun? Mistet brått respekten for begge.

Anonymkode: d13a4...3a7

Hun er åpen på bloggen om at de har startet i parterapi da. Felles barn betyr jo noe... Hun håper vel på bot og bedring.

Jeg synes forøvrig at det er stygt å gå løs på kjærestene - det er jo ikke deres feil akkurat.

Anonymkode: 00965...f27

Skrevet

Komikerkollegaer har jo fortalt ganske åpent om hvordan han har behandlet dem. Blandt annet presset seg inn på toalettet hvor en satt å tissa og trykka penisen opp i ansiktet hennes og sagt at hun skulle  "ta på den". Han har tatt hånda si oppunder skjørtet på en annen kollega mens de satt ved siden av hverandre på julebord. Flere ganger.  ( Med Marna tilstede ) Fysj.

Anonymkode: 98dd2...282

Skrevet

Da kan man jo plutselig tenke at sms'ene Atle Antonsen sendte for en tid tilbake hadde noe for seg.. 

Anonymkode: 20847...c41

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan man jo plutselig tenke at sms'ene Atle Antonsen sendte for en tid tilbake hadde noe for seg.. 

De handlet om noe helt annet, nemlig at Atle mente han stjeler vitser/matriale fra utenlandske komikere istedenfor å lage noe eget. Men ALLE komikere stjeler (blir inspirert) av andre komikere og da spesielt fra england og USA. Så jeg forstår ikke hvorfor Atle skulle henge seg sånn opp i det. 

Anonymkode: 4a62a...192

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

De handlet om noe helt annet, nemlig at Atle mente han stjeler vitser/matriale fra utenlandske komikere istedenfor å lage noe eget. Men ALLE komikere stjeler (blir inspirert) av andre komikere og da spesielt fra england og USA. Så jeg forstår ikke hvorfor Atle skulle henge seg sånn opp i det. 

Anonymkode: 4a62a...192

Han starter jo det hele med å sikte til Finn-reklamen ØB og familien hadde deltatt i. Tror det var dråpen som fikk det til å renne over. Skulle gjerne sett hele meldingsutvekslingen mellom de to.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han starter jo det hele med å sikte til Finn-reklamen ØB og familien hadde deltatt i. Tror det var dråpen som fikk det til å renne over. Skulle gjerne sett hele meldingsutvekslingen mellom de to.

Jeg vet at det handlet om noe annet, men er jo enig i en del av det som stod der nå. Det var det jeg mente. Blant annet at jeg håper han skammer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...