Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Dere som har gått til parterapi, virket det? Vi har ikke problemer med kommunikasjon. Vi snakker om det vi ønsker og det som plager oss men han spessielt gjør ikke noe med det, kansje i 1 uke er ting forandret og så tilbake til samme greiene. Vi skal gå fra hverandre. Men han har så sterke følelser for meg og vil holde familien samlet. Men personen som han er så tror jeg helst det handler om at han har det greit om ha kan får sex når han vil og at han kan være med barna når det passer han. Mens når vi splitter så må han selv ta ansvar for barna 100% den tiden han har dem og at han mister mye tid med dem. Jeg nekter han ikke samvær og sagt at vi kan ha 50/50 om han ønsker det og barna også trives med det, men det blir for mye for han. Av alt i huse og gjøremål så gjør jeg 95% og han 5%. Han er arbeidsledig og vært det i omtrent alle år. Dårlig hygiene generelt og veldig egoistisk. Og alt er min feil, han spiller sånn på samvittigheten min, hvordan skal han klare seg økonomisk. Mor vinner alltid i slike saker med og komme best ut av det økonomisk fks. Han mister familien sin og alt er vondt for han... Er dette so har holdt meg masse igjen fordi jeg får veldig lett dårlig samvittiget og generelt bryr meg for mye om andre. Men nå føler jeg for og være litt ego og tenke på meg. Føler jeg har vært ulykkelig lenge nok for og gjøre han lykkelig. Nesten slik at jeg er bitter på alle årene som er kastet vekk. Er det noe og redde? Anonymkode: 54486...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå