Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Kvar gang eg koser meg med Farmen så blir eg like "satt ut" kvar gang Gaute dukker opp, og klarer ikkje tenkte på annet enn at han ga opp familien sin for ei anna dame. Spyr litt. På tide med ny programleder. Klarer dokke ta han seriøst? Anonymkode: 7e553...b8e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Om alle som er skilt og etablert på nytt skal bannlyses fra TV blir det ikke mange igjen på skjermen gitt, skilmissestatistikken i dette landet er ganske høy.... Anonymkode: 3bfa3...77c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om alle som er skilt og etablert på nytt skal bannlyses fra TV blir det ikke mange igjen på skjermen gitt, skilmissestatistikken i dette landet er ganske høy.... Anonymkode: 3bfa3...77c Er vel ikke det at han er en skilt mann med ny kjæreste som er problemet. Problemet er nok at han startet sitt nye forhold mens en uvitende kone og hans barn satt hjemme og ventet på han Anonymkode: c8ff3...898
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kvar gang eg koser meg med Farmen så blir eg like "satt ut" kvar gang Gaute dukker opp, og klarer ikkje tenkte på annet enn at han ga opp familien sin for ei anna dame. Spyr litt. På tide med ny programleder. Klarer dokke ta han seriøst? Anonymkode: 7e553...b8e Det er vel ikke akkurat en unik historie? Anonymkode: b2480...6e7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel ikke det at han er en skilt mann med ny kjæreste som er problemet. Problemet er nok at han startet sitt nye forhold mens en uvitende kone og hans barn satt hjemme og ventet på han Anonymkode: c8ff3...898 Ja, da ser jeg det.. DET er sikkert unikt i underholdningsbransjen.. Anonymkode: b2480...6e7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, da ser jeg det.. DET er sikkert unikt i underholdningsbransjen.. Anonymkode: b2480...6e7 Unikt eller ei. Som forbrukere (tv-tittere) har vi en makt vi burde være flinkere til å bruke. Vi burde boikotte show og tv-programmer til mennesker som foreksempel gaute og komiker-Ørjan. Jeg synes det er teit at vi bare skal godta og normalisere at folk behandler sine kjære så grusomt dårlig. Anonymkode: c8ff3...898
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #7 Skrevet 29. januar 2018 I mine øyne er han fryktelig lite sexy, uavhengig av hva han har gjort sånn ekteskapsmessig. Han minner meg om Titten Tei. Anonymkode: e2e5d...fc3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #8 Skrevet 29. januar 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel ikke det at han er en skilt mann med ny kjæreste som er problemet. Problemet er nok at han startet sitt nye forhold mens en uvitende kone og hans barn satt hjemme og ventet på han Anonymkode: c8ff3...898 Akkurat det er vanligere enn du tror. Dessverre er ingen imune mot å forelske seg og få følelser flere ganger, og da må man ta et valg. Undertrykke det og bli der man er eller å gå videre. Han gikk videre. Uansett hvor mye man kritiserer er det ikke lett, har selv vært der. Anonymkode: 0b2d2...972
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #9 Skrevet 29. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Unikt eller ei. Som forbrukere (tv-tittere) har vi en makt vi burde være flinkere til å bruke. Vi burde boikotte show og tv-programmer til mennesker som foreksempel gaute og komiker-Ørjan. Jeg synes det er teit at vi bare skal godta og normalisere at folk behandler sine kjære så grusomt dårlig. Anonymkode: c8ff3...898 Hvordan kan du i det hele tatt sammenlikne? Hvordan man handler i privatlivet er ikke det offentliges sak. Du kan godt være både kvalm og uenig og sur.Men folk mister ikke jobben for å forlate familien sin for en annen dame. Det er jo helt absurd. Mener du seriøst at tv-publikum skal være en slags moralsk overmakt? Anonymkode: b2480...6e7
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. januar 2018 #10 Skrevet 29. januar 2018 Jeg synes han er en flink programleder. kunne ikke brydd meg mindre om hans privatliv.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #11 Skrevet 29. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Unikt eller ei. Som forbrukere (tv-tittere) har vi en makt vi burde være flinkere til å bruke. Vi burde boikotte show og tv-programmer til mennesker som foreksempel gaute og komiker-Ørjan. Jeg synes det er teit at vi bare skal godta og normalisere at folk behandler sine kjære så grusomt dårlig. Anonymkode: c8ff3...898 Du kan jo ikke sidestille det Ørjan har gjort og det Gaute har gjort da Anonymkode: 677f1...d54
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #12 Skrevet 29. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er vel ikke det at han er en skilt mann med ny kjæreste som er problemet. Problemet er nok at han startet sitt nye forhold mens en uvitende kone og hans barn satt hjemme og ventet på han Anonymkode: c8ff3...898 Herlighet, hva slags "bevis" skal vi bruke før vi bestemmer oss for om noen skal boikottes da, sannheten som står i Se & Hør? Vi kjenner ikke disse menneskene, vi aner ingenting annet om privatlivet deres enn det media forteller oss, og det er i beste fall bare en brøkdel av sannheten og noen ganger direkte oppspinn. Hva vet vel jeg om det første ekteskapet til Gaute, hva vet jeg om hvordan kona hans var, hva vet jeg om hvem som har vært trofast og ikke trofast, hva vet jeg om hva han fortalte, hva han ikke fortalte. Hva vet jeg om hvorvidt hun har begått noen svik, hva vet jeg om hans svik? Skal jeg dømme han etter hva som har blitt skrevet i sladrebladene? Anonymkode: 3bfa3...77c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #13 Skrevet 29. januar 2018 Han har jo hot kropp da. Ser ut som han har trent seg større 👍🏻 Anonymkode: bb685...082
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #14 Skrevet 29. januar 2018 Syns det er merkelig å føle så mye for en programleder på tv Anonymkode: f56b2...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå