Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Han ble sjuk natt til i går, feber og slapp og på dagtid og sinnsyk hoste om nettene, ca ingen i huset har sovet noenting disse nettene. Hosten er ikke til stedet på dagtid. Ville du konkludert med ordinær influensa eller gått rett på bronkitt/lungebetennelse? Ved influensa skal jo ikke lege kontaktes med mindre noe er ekstraordinært, ved de øvrige bør man få seg en form for medisin etter noen dagers plage tenker jeg. Anonymkode: a75a9...33b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Jeg ville drøyd litt til, om feberen varer utover 3-4 dager ville jeg kontaktet lege Men om hosten ikke er tilstede på dagtid hjelper det kanskje å sove sittende? Anonymkode: 8da68...61f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Har akkurat det samme her, førsteklassing som ble syk på samme tidspunkt. Har bare tenkt vanlig forkjølelse jeg. Men han hoster alltid vanvittig mye om natten når han er forkjølet, så det er ikke noe unormalt her. Mer bekymret for feberen som har passert 40 for første gang i hans liv. Men vet jo at det er normalt også, selv om det ikke er det for oss. Anonymkode: 6798e...e42
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 jeg ville ikke dratt til legen før det har gått minst 4-5 dager med feber, med mindre allmenntilstanden blir veldig dårlig (dårligere enn hva mangel på søvn skulle tilsi..) Anonymkode: f67c0...e0f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 Takk! ❤️❤️❤️ Av og til funker anonymforum slik det skal, uten halshugging og harselering ❤️ Anonymkode: a75a9...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå