Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Er ei som aldri svarer på sms. Eller, hun svarer innimellom, men det kan gå en, to eller tre dager før jeg får svar. Noen ganger får jeg aldri svar. Og hvis hun sender sms til meg, og jeg svarer med en gang, så får jeg ikke svar tilbake. Det er ikke slik at jeg sender masse sms så hun blir lei heller. Er like mye hun som sender. Og har full forståelse for at man inne alltid kan svare med en gang, men dette skjer hver eneste gang😩 Anonymkode: 73e7c...9ff
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Spør henne hvorfor hun ikke svarer da vel! Anonymkode: 43a6e...732
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Har også venninner som er sånn. Tar meg ikke nær av det. Det er bare sånn de er ;-) De svarer når de kan. Anonymkode: 97610...874
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Meg du snakker om? Jeg er helt elendig på å svare. Men det er ikke med vilje da. Jeg er vare supertreg og glemmer at jeg har fått sms og noen ganger leser jeg den, men rekker ikke svare og så glemmer jeg det når jeg får tid. Jeg har kraftig adhd og ofte 500 tanker i hodet samtidig Anonymkode: dba66...530
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Har ei sånn venninne jeg også. Veldig vanskelig å forholde seg til. Skulle ønske vi hadde mer kontakt, men når hun ikke svarer på mld eller ringer opp så er det umulig;) Anonymkode: abe7a...e90
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 ;( mente jeg Anonymkode: abe7a...e90
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Jeg hadde også en sånn venninne. Jeg ga opp. Hun er ikke venninne lenger, det ble umulig å avtale noe som helst. Anonymkode: d7309...db5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Kan dere ikke bare ringe h is det er noe som skal avtales. Det er mye raskere enn å sende meld i get frem og tilbake med folk som har telefon en på lydløs eller legger den vekk. Anonymkode: 2f20a...ab9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan dere ikke bare ringe h is det er noe som skal avtales. Det er mye raskere enn å sende meld i get frem og tilbake med folk som har telefon en på lydløs eller legger den vekk. Anonymkode: 2f20a...ab9 Jeg ringer ofte. Enten tar hun ikke telefonen og da sender jeg gjerne en SMS om hva det gjelder. Hun ringer ikke tilbake og svarer ikke på SMS. Så ringer jeg igjen og kanskje ringer hun tilbake etter noen dager. Om jeg er heldig tar hun kanskje telefonen. Men problemet er ikke løst fordi. For når vi først avtaler noe, så avlyser hun som regel hver gang slik at vi må utsette. Og den dagen vi endelig får til å møtes, får vi lite tid sammen fordi hun alltid er forsinket. Det blir jo slik at man vil gi litt opp. Anonymkode: abe7a...e90
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #10 Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg ringer ofte. Enten tar hun ikke telefonen og da sender jeg gjerne en SMS om hva det gjelder. Hun ringer ikke tilbake og svarer ikke på SMS. Så ringer jeg igjen og kanskje ringer hun tilbake etter noen dager. Om jeg er heldig tar hun kanskje telefonen. Men problemet er ikke løst fordi. For når vi først avtaler noe, så avlyser hun som regel hver gang slik at vi må utsette. Og den dagen vi endelig får til å møtes, får vi lite tid sammen fordi hun alltid er forsinket. Det blir jo slik at man vil gi litt opp. Anonymkode: abe7a...e90 Høres nesten ut som om hun prøver å fase deg ut Anonymkode: 5997b...440
Himmel og hav Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 Kanskje hun har samme problemet som jeg har? Av og til sender folk sms til meg, og så kommer de ikke fram i det hele tatt, eller så kommer de dagen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #12 Skrevet 28. januar 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres nesten ut som om hun prøver å fase deg ut Anonymkode: 5997b...440 Det har slått meg flere ganger også. Men når vi først møtes har vi det så utrolig fint og hun sier vi må møtes snart igjen osv. skal sies at hun har nevnt litt sånn i koder opp igjennom at hun sliter med noe psykisk. Vet ikke om det kan være en slags angst eller noe, som også hindrer henne i å ta kontakt/møtes osv. Kan jo være så mangt. Men det hindrer meg i å stole på at hun dukker opp på noe som helst. Hun var den første jeg ønsket som forlover, men det ble hun ikke. Og en av de jeg ønsket som fadder, men det slo jeg raskt fra meg. hvordan er forholdet ditt til venninnen din Hi? Anonymkode: abe7a...e90
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #13 Skrevet 28. januar 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har slått meg flere ganger også. Men når vi først møtes har vi det så utrolig fint og hun sier vi må møtes snart igjen osv. skal sies at hun har nevnt litt sånn i koder opp igjennom at hun sliter med noe psykisk. Vet ikke om det kan være en slags angst eller noe, som også hindrer henne i å ta kontakt/møtes osv. Kan jo være så mangt. Men det hindrer meg i å stole på at hun dukker opp på noe som helst. Hun var den første jeg ønsket som forlover, men det ble hun ikke. Og en av de jeg ønsket som fadder, men det slo jeg raskt fra meg. hvordan er forholdet ditt til venninnen din Hi? Anonymkode: abe7a...e90 Har du prøvd å prate med henne? Spørre om hun har det bra? Hvorfor hun ikke svarer? Kanskje hun sliter med noe og hvis du er en god venn tar du en prat med henne. Kommunikasjon face to face er en fin ting. Ikke tolk ting i verste mening, kanskje hun trenger en som bryr seg? Anonymkode: 95d65...b18
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #14 Skrevet 28. januar 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du prøvd å prate med henne? Spørre om hun har det bra? Hvorfor hun ikke svarer? Kanskje hun sliter med noe og hvis du er en god venn tar du en prat med henne. Kommunikasjon face to face er en fin ting. Ikke tolk ting i verste mening, kanskje hun trenger en som bryr seg? Anonymkode: 95d65...b18 Dette 😊❤ Detter er jo meg . I dårlige perioder, trekker jeg meg unna alle. Vi har 2 små barn , og jeg er kronisk syk. Sover mye. Den lille tiden jeg er våken, er jeg sammen med barna og mannen. De rundt meg vet om dette. Skjønner at det er irriterende. Men jeg gjør det ikke med vilje. Anonymkode: c1443...ec3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #15 Skrevet 29. januar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du prøvd å prate med henne? Spørre om hun har det bra? Hvorfor hun ikke svarer? Kanskje hun sliter med noe og hvis du er en god venn tar du en prat med henne. Kommunikasjon face to face er en fin ting. Ikke tolk ting i verste mening, kanskje hun trenger en som bryr seg? Anonymkode: 95d65...b18 Når vi først treffes prater jeg alltid med henne slik at hun kan åpne seg å være ærlig. Men jeg har aldri fått noe konkret: ja, jeg sliter innimellom. Og ellers er det jo helt umulig å få tak i henne. Slik som da barnet mitt hadde bursdag på nyåret nå, sendte hun SMS og gratulerte. Jeg skyndtet meg å svare tilbake og lurte på hvordan det sto til og at det hadde vært hyggelig å møtes snart. Har enda ikke fått svar. Anonymkode: abe7a...e90
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #16 Skrevet 29. januar 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har slått meg flere ganger også. Men når vi først møtes har vi det så utrolig fint og hun sier vi må møtes snart igjen osv. skal sies at hun har nevnt litt sånn i koder opp igjennom at hun sliter med noe psykisk. Vet ikke om det kan være en slags angst eller noe, som også hindrer henne i å ta kontakt/møtes osv. Kan jo være så mangt. Men det hindrer meg i å stole på at hun dukker opp på noe som helst. Hun var den første jeg ønsket som forlover, men det ble hun ikke. Og en av de jeg ønsket som fadder, men det slo jeg raskt fra meg. hvordan er forholdet ditt til venninnen din Hi? Anonymkode: abe7a...e90 Jeg trodde du var hi, derfor synes jeg det hørtes ut som om hun faset deg ut. Men når jeg leser bare dine innlegg, og ser at hun avlyser ofte i tillegg, så er jeg ikke sikker på at hun faser deg ut. da heller jeg mer mot det som står svar #13. For når jeg bare leser dine innlegg, så ser jeg at hun høres litt ut som meg. Jeg er kronisk syk og er mye dårlig, og er blitt en kronisk avlyser. Sykdommen har isolert meg, så jeg trekker meg litt unna selv om jeg egentlig ikke vil, og selv om jeg kanskje egentlig er i ok form. Det sosiale blir bare litt vanskelig. Snakk med henne om det Anonymkode: 5997b...440
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #17 Skrevet 29. januar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Når vi først treffes prater jeg alltid med henne slik at hun kan åpne seg å være ærlig. Men jeg har aldri fått noe konkret: ja, jeg sliter innimellom. Og ellers er det jo helt umulig å få tak i henne. Slik som da barnet mitt hadde bursdag på nyåret nå, sendte hun SMS og gratulerte. Jeg skyndtet meg å svare tilbake og lurte på hvordan det sto til og at det hadde vært hyggelig å møtes snart. Har enda ikke fått svar. Anonymkode: abe7a...e90 Sånn kan jeg og gjøre. For jeg vet ikke helt hva jeg skal svare rett og slett, og jeg vet ikke når jeg orker å møtes, og jeg tør ikke å avtale noe når det er 80 % sjangs for at jeg avlyser Anonymkode: 5997b...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå