Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 ..du hadde hatt grove celleforandringer tidligere, (er konisert), har smerter i underlivet, både etter f.eks. sex/fysisk aktivitet og iblant ellers, har uregelmessige blødninger og klør nedentil? Alt dette har oppstått hos meg de siste månedene. Venter på time for å ta celleprøve, og er strengt tatt ganske nervøs.. Anonymkode: ccb0c...dca
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Ville først tenkt overgangsalder siden jeg er passert 40 for noen år siden. Håper det ikke er noe alvårlig med deg. Anonymkode: 95119...081
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Håper ikke heller 😫😔 Er nok ca 10 år igjen før jeg trenger tenke på overgangsalderen.. TS Anonymkode: ccb0c...dca
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Jeg har kun hatt normale celleprøver, og tok senest en for 3 mnd siden. Jeg har også de siste månedene hatt litt uregelmessige blødninger. Reiste tilbake til gynekologen igjen, som sa at det ikke var noe galt. Det jeg er redd for er at celleprøvene ikke har blitt tatt riktig! Anonymkode: 84371...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå