Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Mot en immunsykdom.. trenger de å vite sånt? Hvis man mister håret liksom. Påvirker ikke barnet særlig Anonymkode: bfd1f...a88
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Mot en immunsykdom.. trenger de å vite sånt? Hvis man mister håret liksom. Påvirker ikke barnet særlig Anonymkode: bfd1f...a88 Ja, det synes jeg du skal, for det kan godt være barnet snakker om det, og da er det fint for de ansatte å vite litt om det. Det har ingenting med at de ansatte trenger å vite det, men at det kan være til hjelp for barnet ditt at de vet det. Og hvis du mister håret ditt, så er det jo merkbart, noe andre unger kanskje og vil kommentere Anonymkode: e487d...9d8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Selv om du annet det som ufarlig. Er det en skummel oppfating av at cellegift og kreft hører sammen som nok gjør at barnet kanskje oppfatter det som skummelt. Da er det greit barnehagen og skolen kan støtte opp om at det ikke er kreft du tar det før. Anonymkode: 07a8b...cbe
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det synes jeg du skal, for det kan godt være barnet snakker om det, og da er det fint for de ansatte å vite litt om det. Det har ingenting med at de ansatte trenger å vite det, men at det kan være til hjelp for barnet ditt at de vet det. Og hvis du mister håret ditt, så er det jo merkbart, noe andre unger kanskje og vil kommentere Anonymkode: e487d...9d8 Ja.. hi 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selv om du annet det som ufarlig. Er det en skummel oppfating av at cellegift og kreft hører sammen som nok gjør at barnet kanskje oppfatter det som skummelt. Da er det greit barnehagen og skolen kan støtte opp om at det ikke er kreft du tar det før. Anonymkode: 07a8b...cbe Ja, Det jeg tenkte også. Vil ikke noen skal tro det, heller. Hi Anonymkode: bfd1f...a88
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja.. hi Hva mener du med? Anonymkode: e487d...9d8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Det burde du absolutt si i fra om ja. Si gjerne også hva de kan si om det bør et tema i barnegruppene. Anonymkode: df3de...ec0
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Ja, barnehage og skole bør definitivt få informasjon! Dette kan påvirke barnet ditt. Anonymkode: dcab1...d0a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med? Anonymkode: e487d...9d8 At det er merkbart og noe andre unger kan kommentere Anonymkode: bfd1f...a88
Mamma_til_2 Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 Snakk med kontaktlærer og teamleder i bhg så vet de det og kan holde ett ekstra øye med barn dine, det kan være godt for barna og ha noen utenforstående og snakke med.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #10 Skrevet 28. januar 2018 Jeg mener du bør si fra. Og at det er viktig å si fra. Ikke bare fordi barna vil snakke om det og at barna vil føle på det, men også i tilfelle du ikke orker å gjøre lekser med de, ikke orker foreldremøter/samtaler og felles altiviteter. At de er litt slækkere om du glemmer gymtøy eller forsover deg. Man kan bli ganske slått ut av cellegift selv om det ikke er pga kreft. Anonymkode: 6d637...598
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 Sånt er det fint å være åpen om ja Anonymkode: ccc11...e72
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #12 Skrevet 28. januar 2018 Jeg hadde gitt beskjed. Jeg gir alltid beskjed hvis det er noe som påvirker barnet direkte eller indirekte. Som da jeg hadde hyperemesis og var sengeliggende 24/7 og ikke alltid klarte å følge opp godt nok hele tiden og det at spesielt minste sleit med at mamma ikke klarte å stå opp fra senga for å leke som før. Samboer kompenserte selvfølgelig, men det var likevel unntakstilstand i heimen. Anonymkode: d85c3...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå