Gå til innhold

Bruker dere mye mikrobølgeovn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde vært det største savnet dersom dere ikke hadde hatt mikrobølgeovn?

Anonymkode: 8b84f...d8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bruker dennen god del. Feks til å lage havregrøt om morgenen, tine brød osv

Anonymkode: cf976...8db

Skrevet

Ikke så mye, men et par-tre ganger i uka blir det nok.

Største savnet blir nok for husets 17-åring som stadig kommer for sent til middag pga trening, jobbing o.l. så han må varme seg noen rester når han kommer hjem.

Anonymkode: 1ca3f...2b5

Skrevet

Vi bruker tine funksjonen omtrent hver dag. Vi klarer aldri å planlegge slik at det tiner i kjøleskap/på benken.

Anonymkode: 46fba...99d

Skrevet

Vi brukte den sikkert fire ganger i uka. Så tok den kvelden. Det ble ikke til at vi kjøpte ny. Det er seks måneder siden. Brødskiver tines på få minutter på rista i ovnen. Havregrøt kan kokes på null-komma-svisj på induksjon. Klart vi savner den noen ganger, men går overraskende bra uten.

Anonymkode: cfdaf...2eb

Skrevet

Bruker den til å tine opp skiver om morgenen,bruker den til å varme pølser, å til fjordline grøt.

Anonymkode: fc3d5...690

Skrevet

Største savnet ville vært til bruk av micropoppcorn. Ellers blir den lite brukt her.

Anonymkode: 0b221...a45

Skrevet

Varme opp rester, ville definitivt savnet det ja. En av de tingene jeg bare må ha på et kjøkken. 

Anonymkode: e5255...a94

Skrevet

Jeg bruker den når vi spiser rester. Det er en del dager hver uke hvor jeg ikke rekker å lage mat og da er det gull verdt å kunne varme opp noe raskt. 

I tillegg har ungene funnet ut av å lage seg ostesmørbrød i micro'en. Det er veldig populært.

Anonymkode: 91293...175

Skrevet

Microen er ikke i bruk hver uke. Men siden den ikke står i veien for noe annet, så får den stå. Den vi har på hytta, derimot, den får fyk snart. 

Anonymkode: a3837...e68

Skrevet

Vår står på kontoret i en hylle, så den blir ikke brukt😊

Skrevet

Jeg bruker den en del. Tiner mat, varmer opp rester, lager ostesmørbrød og cake in a cup Så jeg hadde savnet det.

Anonymkode: 7566e...631

Skrevet

Bruket den til å varme opp  rester, smelte smør og varme melk når jeg baker. Popkorn,  havregrøt, ostesmørbrød og sikkert også mer som jeg ikke tenker over. Bruker den ikke til å tine brødskiver, synes de blir tørre, dessuten tiner de på 3 min på benken.

Anonymkode: 397e1...fde

Skrevet

Har ikke mikro. Vokst opp uten det. Kjenner smått jeg drømmerom Micropopcorn.

Anonymkode: 3168d...034

Skrevet

Brukte den mye til babygrøt og barnemat da ungene vår små. Brukes fortsatt daglig, til ostesmørbrød, smelte smør, tine brødskiver, varme opp rester og micropopcorn. 

Anonymkode: c09d1...90c

Skrevet

Nei, den står mest og tar opp plass på benken. 

Skrevet

Bruker den kanskje 10 ganger om dagen. Har to små barn. Jeg må alltid varme opp middagen min igjen senere.🤣.

Ellers så blir det å varme:

Saft, pannekaker, smelte smør, varme opp igjen mat, ostesmørbrød, varme "nissegrøt" . 

Anonymkode: e94f1...79c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bruker den kanskje 10 ganger om dagen. Har to små barn. Jeg må alltid varme opp middagen min igjen senere.🤣.

Ellers så blir det å varme:

Saft, pannekaker, smelte smør, varme opp igjen mat, ostesmørbrød, varme "nissegrøt" . 

Og selvfølgelig popcorn 😁nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...