Gå til innhold

betennelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, Mann på 28 år her- treng litt hjelp ang skuldra.

jeg har da betennelse i skuldra. og har nå gått på  voltarol 11,6 mg men tenker dette er får lite styrke, kjenner bare litt forbedring.  men ikke nok. har tatt voltarol i 1 uke nå.

Først prøvde jeg Pillen proxan,naproksen. 250mg. denne ble jeg ekstremt dårlig av. svimmel,kvalm, høy puls.  kjentes ut som jeg skulle svime av. Men jeg ble mye bedre i skuldra av denne bare av 1 pille.  så jeg tør ikke å ta denne pillen flere ganger. er dette normal reaksjon på naproksen?

Korisonstprøyta, anbefales? vil helst sleppe unna denne.. har fått anbefalt Fysio også men er usikker på dette og.

Anonymkode: 80eb6...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger fysioterapi. Gjerne med trykkbølgebehandling.

Har du omlagt situasjonene der du fikk betennelsen?

Piller hjelper lite og tar du sprøyten må du være sikker på at den som setter den kan sette den rett. om ikke kan det bli kronisk. Du må da også være veldig forsiktig for å ikke overbelaste etter sprøyten.

Anonymkode: 45f40...41f

Skrevet

jeg kommer nok neppe til å ta den sprøyten. pappa tok den og, den har hjulpet han veldig lite.

trykkbølgebehandling ikke hørt om før. kan sjekke det ut. leegen anbefalte fysio når æ var hos legen.

vel. æ belaster ikke skuldra. løfter ikke noe tungt, og klare ikke å løfte  over hodet, tunge ting. er ganske desperat på å trene igjen men vet ikke hvordan.

Skrevet
29 minutter siden, merten01 skrev:

jeg kommer nok neppe til å ta den sprøyten. pappa tok den og, den har hjulpet han veldig lite.

trykkbølgebehandling ikke hørt om før. kan sjekke det ut. leegen anbefalte fysio når æ var hos legen.

vel. æ belaster ikke skuldra. løfter ikke noe tungt, og klare ikke å løfte  over hodet, tunge ting. er ganske desperat på å trene igjen men vet ikke hvordan.

Fysioterapauten vil sette opp treningsopplegg for deg når du er klar for det. 

Jeg har desverre hatt flere senebetennelser så lengt i livet ( både armene og en i foten( plantar fascitt)) og har hatt veldig god hjelp av fysioterapaut. Har brukt både trykkbølge, akupunktur og manuell behandlig. Har fått eget treningsopplegg.

Vondt og frustrerende. Lykke til.

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fysioterapauten vil sette opp treningsopplegg for deg når du er klar for det. 

Jeg har desverre hatt flere senebetennelser så lengt i livet ( både armene og en i foten( plantar fascitt)) og har hatt veldig god hjelp av fysioterapaut. Har brukt både trykkbølge, akupunktur og manuell behandlig. Har fått eget treningsopplegg.

Vondt og frustrerende. Lykke til.

Okay høres bra ut.  får du trent mye styrke trening på det, og ikke bare kondisjon?

Skrevet
1 minutt siden, merten01 skrev:

Okay høres bra ut.  får du trent mye styrke trening på det, og ikke bare kondisjon?

Det er bare styrke. Med strikk og manualer + egenvekt. 

Du får ditt individuelle treningsprogram etter hva du trenger. Jeg har måttet gå i behandling i mange uker før jeg kunne starte med selve treningen. I begynnelsen var det nok med behandlingen. Har hatt veldig god effekt av trykkbølge, men det er vondt( og dyrt).

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare styrke. Med strikk og manualer + egenvekt. 

Du får ditt individuelle treningsprogram etter hva du trenger. Jeg har måttet gå i behandling i mange uker før jeg kunne starte med selve treningen. I begynnelsen var det nok med behandlingen. Har hatt veldig god effekt av trykkbølge, men det er vondt( og dyrt).

Vondt ? hva ligger prisen på da. og hvor ofte?

Skrevet
1 time siden, merten01 skrev:

Vondt ? hva ligger prisen på da. og hvor ofte?

Lufttrykket er som slag.

Jeg har betalt 650 kr pr.behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...