Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Blir enten 3t tog eller fly for å treffe samværsforelder. Anonymkode: 29957...ffc
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Dere må jo se på hva som er fysisk og økonomisk mulig. Er det store unger kan de ta toget selv. Er de små er ikke det en løsning osv. Barnas far her valgte å flytte langt unna (lenger enn hos dere). Han kommer her til byen ca 3 ganger pr halvår og treffer dem og så er barna hos ham en periode i sommerferien og annen hver juleferie. Det er det beste vi får til. Anonymkode: 245ff...0cc
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Nevøen min var hos sin far fra fredag til tirsdag en gang i måneden pluss litt i ferier frem til han begynte på skolen. Da han begynte på skolen ble det fredag til søndag en gang i måneden pluss litt ekstra i skoleferier, faren tar seg noen fridager i høstferie og vinterferie, pluss at far tar planleggingsdager som kommer i forbindelse med helg. Far besøker også byen til sønnen av og til for å se en fotballkamp e.l. Anonymkode: d916f...652
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Jeg tenket at i en slik situasjon bør den som har flyttet så langt reise annen hver helg til den andre for samvær. Har man fått barn sammen bør man klare å holde seg i rimelig avstand til hverandre når det blir slutt. Skulle jeg og mannen bryte (noe som er langt ifra umulig) hadde vi begge blitt boende innenfor skolekretsen. Ikke fordi jeg vil bo der, men fordi det er best for barna. Anonymkode: ffb87...40e
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Her flyttet far langt. I steder for 30 min reisevei og annenhver helg har de nå reisevei på 4 timer i bil og 1,5 time med fly. Derfor forlangte jeg at far kommer hit ca en helg i mnd, men det er blitt til ca hver 6 helg i stedet. Og en uke om sommeren da. Da reiser de med fly til far. Anonymkode: e0a3f...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå