Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Noen som vet.... ikke gulpet noe særlig, å nå plutselig virker det som om ALT iommer opp igjen! Noen som vet hva som kan gjøre det? Er det noe vi burde få sjekket? Alt kommer nok ikke opp, men det er veldig mye. Er to uker i dag! Anonymkode: 2a896...822
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Jeg ammer foressten om det har noe å si... Anonymkode: 2a896...822
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Mine har hatt perioder med mye gulping, jeg har følt det har hatt sammenheng med melkeproduksjonen. Men trill innom helsestasjonen og hør med dem hvis du føler seg usikker. Noen gulper jo for mye (refluks). Anonymkode: 5acc9...4ae
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Da har du sikkert ammet mer siste tiden, da behovet har vært større, melkrmngden har økt så spiser baby mer. Det som ikke får plass i den lille magen kommer opp igjen. Det vil nok gå seg til. Anonymkode: 26885...e23
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Min ene gulpet hvis jeg spiste ting han ikke tålte. Har du spist noe spesielt nå som du ikke hatt spist de siste ukene? Anonymkode: 4c150...9f8
Julie (: Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Ganske klassisk at refluks debuterer ordentlig i den alderen. Kan også være intolerant mot melkeprotein. Pylorusstenose (litt usikker på stavingen her) er en annen mulighet. Sannsynligvis er det ingen ting, men hvis baby virker plaget bør du sjekke det ut. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Får ikke håpe det er noe galt, satser på at det er litt mye melk. Har begynt å stoppe henne for å rape ett par ganger underveis, å det ser ut til å hjelpe litt. Ikke hatt problemer med gulping på de andre barna så er helt nytt for meg dette her! Anonymkode: 2a896...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå