Gå til innhold

Har noen laget en tråd om deg her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du har oppdaget at noen har skrevet om deg eller din familie anonymt?

Tenker ikke på nick-tråder

Anonymkode: aa0be...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men hun ene laget tråd om barnefaren til sønnen min. Fikk det også bekreftet av henne når jeg spurte. 

Anonymkode: bdce9...741

Skrevet

Ja, en gang for flere år siden. 

Anonymkode: 9ec6a...f5f

Skrevet

Jeg fikk en tråd for maaange år siden. Det var noen som påsto at jeg var gift med en hjernekirurg. helt syk tråd :D 

Anonymkode: ed825...5f7

Skrevet

Ja flere ganger.

Anonymkode: 96934...921

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja flere ganger.

Anonymkode: 96934...921

Flere ganger?! Hva har det handlet om?

Anonymkode: e235a...000

Skrevet

Ja. Var en del rabalder rundt meg her inne for noen år siden. På skravle, ikke anonym. 

Anonymkode: b0dda...326

Skrevet

Ja, men ikke uten min viten 

Anonymkode: 24f71...fa9

Skrevet

Ja gjett om. Men det gikk vel mer på nicket mitt og ting jeg uttalte meg om. Men skjedde også at noen skrev ting og påstod at de kjente meg. Jøye meg , det var under mine mere aktive dager.😂

Skrevet
20 minutter siden, Cat.68 skrev:

Ja gjett om. Men det gikk vel mer på nicket mitt og ting jeg uttalte meg om. Men skjedde også at noen skrev ting og påstod at de kjente meg. Jøye meg , det var under mine mere aktive dager.😂

Hey, deg husker jeg! Er du her enda?😁 Ny hårsveis ser jeg. Du var blondine før, var du ikke?

Anonymkode: c58c2...87d

Skrevet

Ja, har opplevd det to ganger, dessverre, og jeg ble gjenkjent av mange både her og hjemme.

Det var konen til min eksmann som opprettet disse. Hun skrev diverse løgner om meg, og det enda opp med at samtlige her mente at jeg ikke burde ha barn! Hun skrev også at jeg heller valgte barnevakter fremfor å sende barnet til far, og at jeg bedrev samværssabotasje, samt at barna mine hadde det grusomt hos meg. Det var en vond tid.. og jeg fikk telefoner privat hvor jeg ble spurt om jeg hadde lest det. Hun skrev mye om meg, og noe var så lett å kjenne igjen at det ikke var vanskelig for de som kjenner meg og se hvem det var. 

Nå i dag har de ingen samvær med noen av barna sine. I Wonder why.. ikke pga min samværsnekt hvertfall!

Anonymkode: c0071...38e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hey, deg husker jeg! Er du her enda?😁 Ny hårsveis ser jeg. Du var blondine før, var du ikke?

Anonymkode: c58c2...87d

Var blond før ja😉Er innom i ny og ne men ikke så veldig aktiv lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...