Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Feber på barn stiger raskt og høyt? Hvor raskt kan den stige? Gikk fra slapp til 40 i feber på noen timer. Gråter. Under 3 år Anonymkode: 9ec25...867
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Jeg ville tatt en telefon til legevakten siden dette er en måte å bli syk på som du ikke har opplevd med barnet før. Trenger ikke være noe farlig, kan være en kraftig forkjølelse eller influensa (begge deler går jo nå), men legevakten kan spørre deg andre spørsmål om barnet ditt som kan være viktig hvis det skulle være noe annet, og de kan også gi råd om hvordan du skal forholde deg resten av natten, tegn du ev. skal se etter osv. selv om det "bare" er kraftig forkjølelse eller influensa. Det er jo uttørking som ofte er skumlest med så små barn når de får så høy feber. Ta en telefon og spør, du. Anonymkode: 00892...228
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville tatt en telefon til legevakten siden dette er en måte å bli syk på som du ikke har opplevd med barnet før. Trenger ikke være noe farlig, kan være en kraftig forkjølelse eller influensa (begge deler går jo nå), men legevakten kan spørre deg andre spørsmål om barnet ditt som kan være viktig hvis det skulle være noe annet, og de kan også gi råd om hvordan du skal forholde deg resten av natten, tegn du ev. skal se etter osv. selv om det "bare" er kraftig forkjølelse eller influensa. Det er jo uttørking som ofte er skumlest med så små barn når de får så høy feber. Ta en telefon og spør, du. Anonymkode: 00892...228 Ja, de er ringt. Kald klut, Og Paracet.. så prøver det nå.. Anonymkode: 9ec25...867
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, de er ringt. Kald klut, Og Paracet.. så prøver det nå.. Anonymkode: 9ec25...867 Bra du ringte. Bedre med en telefon for mye enn en for lite hvis man er i tvil. Håper den lille blir raskt frisk igjen Anonymkode: 00892...228
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 legevakten, ba meg ringe fastlegen til mandag, de bryr seg ikke da var han under 2 og dette var en lørdag og parcet virket ikke,men han ble bedre heldigvis Sitat Anonymkode: c8aa7...d8f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: legevakten, ba meg ringe fastlegen til mandag, de bryr seg ikke da var han under 2 og dette var en lørdag og parcet virket ikke,men han ble bedre heldigvis Anonymkode: c8aa7...d8f Jeg tror legevakten bryr seg. Hva skal de liksom gjøre?Legge inn alle som har feber? Man må jo bare gi Paracet, kald klut, kle av barnet, gi barnet mye væske. Anonymkode: 93b4a...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå