Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Vi har flyttet og her vi nå bor er Disney junior med i kanalpakken. 4-åringen eeeelsker det og jeg får fnatt. Makan til søppelTV! Hun har sett Barne-TV før og likt tegnefilmer og sånt, men nå er hun helt hekta! Hver gang hun kjeder seg vil hun se TV. Sutrer og holder plutselig på. Hun får selvsagt ikke det, men jeg blir helt gal av masinga... og de høye pipestemmene, dårlige historiene og fæle reklamen. Flere som har det slik? Anonymkode: dd05a...177
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 dummeste jeg har hørt, dinsey junior er kjempe fin Anonymkode: eb695...f18
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Sånn er min også men det hjelper ikke med sutring,han får ikke se noe mer uansett. Så når at han at jeg ikke gir etter så leker han istedet eller spiller ett spill med meg. Jeg liker Disney junior kanalen jeg,er bare pysjheltene jeg ikke helt takler. Men mikke mus klubbhus som sønnen min pleier å se på,er kjekt barnetv Han lærer også en del om hva ulike former heter,lærer å telle,lærer dagene i uken osv. Anonymkode: 7888d...810
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 Haha, bare vent til hun vil se de dubbede seriene som går på nickelodeon o.l. Da snakker vi slitsom søppel-TV da Du må bare sette noen regler og holde deg til dem. Her ser vi ikke TV mellom frokost og middag.  Anonymkode: ff2ee...8c5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Jeg styrer med hard hånd hva de får se. Disney junior og annet søppel er uaktuelt så lenge jeg er i hus. Her får de valget mellom nrksuper eller ingen barnetv.  Enkelt og greit. 😊 Anonymkode: 36d3f...cde
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg styrer med hard hånd hva de får se. Disney junior og annet søppel er uaktuelt så lenge jeg er i hus. Her får de valget mellom nrksuper eller ingen barnetv.  Enkelt og greit. 😊 Anonymkode: 36d3f...cde Å årets mamma pris går hvertfall ikke til deg! Stakkars barn som har en så kontrollende mamma at de kun får se det DU liker! Barnetv skal jo nettopp være det BARNET ønsker å se,så lenge en følger aldersgrenser selvsagt. Småen får velge om han vil se en film,se batnetv eller se på disney junior. Da velger han alltid å ville se på disney junior kanalen ,å da får han selvsagt lov til det Anonymkode: 7888d...810
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Her røk hele TV’n ut til slutt, jeg ble rett og slett aggressiv av de dubbede stemmene. Nå ser ungene på pad, og så har vi hjemmekinoanlegg for filmkvelder, i tillegg til at vi går en del på kino. Ikke sett vanlig TV på tre år, utrolig deilig 😊 Anonymkode: d217c...019
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å årets mamma pris går hvertfall ikke til deg! Stakkars barn som har en så kontrollende mamma at de kun får se det DU liker! Barnetv skal jo nettopp være det BARNET ønsker å se,så lenge en følger aldersgrenser selvsagt. Småen får velge om han vil se en film,se batnetv eller se på disney junior. Da velger han alltid å ville se på disney junior kanalen ,å da får han selvsagt lov til det Anonymkode: 7888d...810 Du føler deg tydeligvis krenket fordi noen andre har andre regler enn deg 😂😂😂 Anonymkode: d9cdc...898
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Å årets mamma pris går hvertfall ikke til deg! Stakkars barn som har en så kontrollende mamma at de kun får se det DU liker! Barnetv skal jo nettopp være det BARNET ønsker å se,så lenge en følger aldersgrenser selvsagt. Småen får velge om han vil se en film,se batnetv eller se på disney junior. Da velger han alltid å ville se på disney junior kanalen ,å da får han selvsagt lov til det Anonymkode: 7888d...810 Ja. Det er supersynd på mine unger som kun får velge mellom trolig 1183 potensielle programmer på nrksuper.... Jeg er ikke årets mor i godteribonanzaen heller. Der styrer jeg også mengden, og litt på innhold, med hard hånd. Merkelig nok så blir jeg ikke så lei meg for akkurat det.. Anonymkode: 36d3f...cde
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #10 Skrevet 28. januar 2018 Min elsket den kanalen når hun var liten, jeg ser ikke hva som er galt med den?🤔 Anonymkode: 1ff9a...b7f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 Nei, fysj. Enig. Her har vi ikke introdusert Disney channel engang. Bare søppel. Anonymkode: c4566...2d6
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #12 Skrevet 28. januar 2018 Min ser på Nickelodeon jr, det er drittkanal. Men noen av programmene er ganske lærerike. Anonymkode: 704bc...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå