Gå til innhold

Spiser dere godteri på fredager også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen med barna? Eller holder dere det til lørdager?

Anonymkode: 1b8e6...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser godteri de dagene det passer meg. Barna får delta i aktiviteten fredager og lørdager. Utenom dette må de se på at jeg utfører godterispising og brusdrikking uten at de får delta

Anonymkode: 08be2...e24

Skrevet

Jeg spiser godteri hver dag. 

Ungene får godteri når det passer oss. 

Anonymkode: d9b64...63c

Skrevet

Ja, her i huset er fredag og lørdag kosekvelder med snop og brus.

Anonymkode: e6287...9c6

Skrevet

Fredag spiser jeg i smug så ikke småen får det med seg,mens lørdag får han også godteri og litt potetgull. Brus liker han ikke.

Anonymkode: 68358...3f8

Skrevet

Hos oss er  det godter på lørdag og kun da og bursdager. Hvis de har mer igjen etter lørdag, så kan de spise det opp på søndag. Selv spiser jeg også kun godter på lørdag hvis jeg Har lyst på da. Hvis jeg har kjøpt sjokoladen min på lørdag, men ikke har lyst på den da, så kan jeg spise den en annen dag, men den kan godt ligge til neste lørdag. Forstår ærligtalt ikke dette med at man skal ha godter tilgjengelig hele tiden, og tenke sånn at barna må selvfølgelig få... Jeg tenker det at det er oss foreldre som har ansvaret for å skape gode vaner, for de vanene barna lærer, tar de ofte med seg inn i voksenlivet. Og alle studier viser jo nå at både barn og voksne spiser mye mer sukker enn for bare noen tiår siden, dette sier jo forskere at er urovekkende, og diverse helseorganisasjoner vil ha forbruket ned.

Anonymkode: 65fd0...7ae

Skrevet

Jeg spiser godteri når det passer meg. Kjøper aldri godteri til en spesiell dag, har en haug liggende i godteriskuffen som med jevne mellomrom må ryddes i pga dato. Ungene spiser ikke godteri, rare som de er.

Anonymkode: 7cbc2...199

Skrevet

Jeg er skikkelig gæærn og spiser godteri akkurat når det passer meg - uavhengig av ukedag. Noen ganger drikker jeg et glass vin på en tirsdag også. Shoot me...

Anonymkode: b86f6...fe5

Skrevet

Vi har ofte fredagskos, men da med popcorn, grønnsaker og dip, frukt, eller en sjelden gang kake/muffins. Aldri godteri. 

På lørdag får barna potetgull og sjokolade etter middag. Vi voksne har ikke alltid lørdagsgodt, i dag hadde vi hver sin skål med is. 

Brus (sukkerfri) drikker barna både fredag og lørdag. Og jeg drikker Pepsi Max nesten hver dag, etter barna er i seng. 

Anonymkode: 006f5...f96

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi har ofte fredagskos, men da med popcorn, grønnsaker og dip, frukt, eller en sjelden gang kake/muffins. Aldri godteri. 

På lørdag får barna potetgull og sjokolade etter middag. Vi voksne har ikke alltid lørdagsgodt, i dag hadde vi hver sin skål med is. 

Brus (sukkerfri) drikker barna både fredag og lørdag. Og jeg drikker Pepsi Max nesten hver dag, etter barna er i seng. 

Anonymkode: 006f5...f96

Popcorn er da godteri i samme kategori som chips

Anonymkode: 701f3...3eb

Skrevet

spiser ikke lørdagsgodt,men tar en sjelden gang litt potetgull, slanker meg nå :) . men lillegutt får lørdagsgutt, holder meg til frukt, grønt eller smothie :)

Anonymkode: be892...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...