Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #26 Skrevet 31. januar 2018 Nå har vel Tone en gang for alle bevist at hun hverken er sanger eller artist... det var jo pinlig, hun var jo i en annen klasse, hun tilførte jo ikke noe til sangene og det hørte jo og så man jo også på tilbakemeldingene. Skikkelig pinlig og kleint. Hva skal de gjøre på Tones dag? HAR hun nok sanger? Anonymkode: be0c5...2c2
Wonder Woman Skrevet 31. januar 2018 #27 Skrevet 31. januar 2018 Norge er et lite land, ikke mange kjendiser å ta av, så man må godta litt resirkulering 😏
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #28 Skrevet 31. januar 2018 Også jeg som for første gang noen sinne ser på programmet fordi Tone er med! (Jeg er skeiv og syns hun er dritfin, da, det hjelper kanskje?) Men er også veldig popjente og liker mange av sangene hennes. Anonymkode: 03c0e...e11
Marriet Skrevet 31. januar 2018 #29 Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Også jeg som for første gang noen sinne ser på programmet fordi Tone er med! (Jeg er skeiv og syns hun er dritfin, da, det hjelper kanskje?) Men er også veldig popjente og liker mange av sangene hennes. Anonymkode: 03c0e...e11 Du bekrefter jo egentlig bare det flere her mener. Hun er pop fordi hun er pen. Og for all del, det er hun virkelig også, men hun er ikke noe spesielt talent. Jeg er spent på hennes dag, hun har mer enn nok hits og ta av og jeg tror de virkelige musikalske talentene kan bidra med masse bra på hennes låter.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #30 Skrevet 31. januar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå har vel Tone en gang for alle bevist at hun hverken er sanger eller artist... det var jo pinlig, hun var jo i en annen klasse, hun tilførte jo ikke noe til sangene og det hørte jo og så man jo også på tilbakemeldingene. Skikkelig pinlig og kleint. Hva skal de gjøre på Tones dag? HAR hun nok sanger? Anonymkode: be0c5...2c2 Tone Damli har faktisk gitt ut 7 album... Anonymkode: 5d58d...d31
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #31 Skrevet 31. januar 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tone Damli har faktisk gitt ut 7 album... Anonymkode: 5d58d...d31 Oi, hehe... det må føles rimelig bortkastet ut. Noen av dem som ble solgt? Vet ikke om en eneste Tone sang jeg, og jeg hører mye musikk. Anonymkode: be0c5...2c2
Hjertefru Skrevet 31. januar 2018 #32 Skrevet 31. januar 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi, hehe... det må føles rimelig bortkastet ut. Noen av dem som ble solgt? Vet ikke om en eneste Tone sang jeg, og jeg hører mye musikk. Anonymkode: be0c5...2c2 Butterflies? Eneste jeg vet om... men jeg må innrømme at jeg ikke kjenner en eneste av S Nymoens sanger 😳 Men ser jo at hun er på et annet kunstnerisk nivå enn Tone. Helt ærlig tror jeg den ikke veldig musikkinteresserte, men sofaslitende generasjonen av voksne (som jeg selv er en del av) kjenner bedre til Tone enn SN. (Forkortelse fordi jeg er usikker på stavemåten).
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #33 Skrevet 31. januar 2018 27 minutter siden, Hjertefru skrev: Butterflies? Eneste jeg vet om... men jeg må innrømme at jeg ikke kjenner en eneste av S Nymoens sanger 😳 Men ser jo at hun er på et annet kunstnerisk nivå enn Tone. Helt ærlig tror jeg den ikke veldig musikkinteresserte, men sofaslitende generasjonen av voksne (som jeg selv er en del av) kjenner bedre til Tone enn SN. (Forkortelse fordi jeg er usikker på stavemåten). Jeg kjenner SN fra Multicide og den gang da. Uansett så er jo hun artist og sanger, så selv uten å kjenne henne er det jo en glede å se på/høre på henne. Tone gir ingenting annet et pent glansbilde... Anonymkode: be0c5...2c2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2018 #34 Skrevet 31. januar 2018 Hvem sin tur er det på lørdag? Anonymkode: 4a8e5...0dc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #36 Skrevet 3. februar 2018 Hva synes dere så langt da? Synes egentlig alle har slått originalene så langt. Anonymkode: bafc7...9b1
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #37 Skrevet 3. februar 2018 Det norske folk har invitert Tone. Jeg liker Tone kjempe godt. Hun er vakker, morsom, og har en nydelig stemme. Så jeg ville invitert henne i alle fall. Anonymkode: 2254b...a30
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #38 Skrevet 3. februar 2018 På 31.1.2018 den 16.08, Anonym bruker skrev: Oi, hehe... det må føles rimelig bortkastet ut. Noen av dem som ble solgt? Vet ikke om en eneste Tone sang jeg, og jeg hører mye musikk. Anonymkode: be0c5...2c2 Åsså så kul da 🙈 Til din info har hun blandt annet mottatt gullplate så å selge plater klarer hun veldig bra. Anonymkode: f6f5c...5b4
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #39 Skrevet 3. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Åsså så kul da 🙈 Til din info har hun blandt annet mottatt gullplate så å selge plater klarer hun veldig bra. Anonymkode: f6f5c...5b4 Se&Hør klarer å selge blader. Men det er ikke dermed sagt at det inneholder litteratur for det. Anonymkode: 35ddc...3c6
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #40 Skrevet 4. februar 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Se&Hør klarer å selge blader. Men det er ikke dermed sagt at det inneholder litteratur for det. Anonymkode: 35ddc...3c6 Må alt være litteratur, da? Anonymkode: 0441c...276
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #41 Skrevet 4. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Må alt være litteratur, da? Anonymkode: 0441c...276 Hvis det skal være med i et tv-program om litteratur, så ja. På samme måte med Tone: skal hun delta i et musikkprogram, bør hun vel nesten være musiker. Og det er hun ikke. Anonymkode: 35ddc...3c6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #42 Skrevet 5. februar 2018 Nå etter Tone sin dag så hørte man jo at hun faktisk har noen allrighte sanger når de bare blir framført av artister. De løftet sangene helt enormt! Ble ikke overrasket over at hun bare måtte vise seg fram i bikini i helt unaturlig setting. Hjelpe meg. Hun er gjennomført selvopptatt da, det skal hun ha! Anonymkode: be0c5...2c2
Yellow Brick Road Skrevet 5. februar 2018 #43 Skrevet 5. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå etter Tone sin dag så hørte man jo at hun faktisk har noen allrighte sanger når de bare blir framført av artister. De løftet sangene helt enormt! Ble ikke overrasket over at hun bare måtte vise seg fram i bikini i helt unaturlig setting. Hjelpe meg. Hun er gjennomført selvopptatt da, det skal hun ha! Anonymkode: be0c5...2c2 Jeg synes at Tone er knalltøff, jeg. Kjenner du henne, ettersom du kan si at hun er gjennomført selvopptatt? Hun har tydeligvis ønsket å bli kjendis, og trives med å vise seg fram og har tatt noen valg som kanskje ikke er typisk norske og trauste, men langt innafor likevel. Hun innrømmer at hun liker det og at det har vært drømmen hennes. Og det er det da ingenting galt med. Hun er ikke Norges beste artist og har ikke Norges beste sangstemme, men om vi ser på de artistene vi har og som kommer langt, så er stemmen bare en del av det. Det er kanskje de beste stemmene som vinner Idol og lignende konkurranser, men med unntak av Kurt, så er det ikke de med stemmene som når lengst. Å være artist er mye mer enn stemmen. Hurra for jenter som Tone som tør å stå på og være den hun vil være, som hever seg over kritikken og skriverier og alle som vil mene noe som ikke har noe med. Hurra for alle som tør !!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #44 Skrevet 5. februar 2018 5 minutter siden, Yellow Brick Road skrev: Jeg synes at Tone er knalltøff, jeg. Kjenner du henne, ettersom du kan si at hun er gjennomført selvopptatt? Hun har tydeligvis ønsket å bli kjendis, og trives med å vise seg fram og har tatt noen valg som kanskje ikke er typisk norske og trauste, men langt innafor likevel. Hun innrømmer at hun liker det og at det har vært drømmen hennes. Og det er det da ingenting galt med. Hun er ikke Norges beste artist og har ikke Norges beste sangstemme, men om vi ser på de artistene vi har og som kommer langt, så er stemmen bare en del av det. Det er kanskje de beste stemmene som vinner Idol og lignende konkurranser, men med unntak av Kurt, så er det ikke de med stemmene som når lengst. Å være artist er mye mer enn stemmen. Hurra for jenter som Tone som tør å stå på og være den hun vil være, som hever seg over kritikken og skriverier og alle som vil mene noe som ikke har noe med. Hurra for alle som tør !! Men hva gir Tone? Et pent ansikt, en fin kropp? Det er ikke unikt? Hun er ganske så uinteressant? Hun byr jo ikke på seg selv heller? Anonymkode: be0c5...2c2
Yellow Brick Road Skrevet 5. februar 2018 #45 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hva gir Tone? Et pent ansikt, en fin kropp? Det er ikke unikt? Hun er ganske så uinteressant? Hun byr jo ikke på seg selv heller? Anonymkode: be0c5...2c2 I og med at hun tjener noen millioner på å være den hun er, så gir hun tydeligvis noe til noen, selv om hun ikke gir noe til deg. Hun har solgt mye "plater" - hun har blitt nummer to i Norsk MGP - og da måtte det jo være noen som likte det hun gjorde. Hun har et alt å dømme bydd nok på seg selv til å bli interessant nok til å tjener penger på det. De færreste klarer å treff alle, men selv om hun ikke treffer deg eller kanskje meg, så har jeg ingen problemer med å forstå at hun kan treffe mange andre.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #46 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, Yellow Brick Road skrev: Hurra for jenter som Tone som tør å stå på og være den hun vil være, som hever seg over kritikken og skriverier og alle som vil mene noe som ikke har noe med. Hurra for alle som tør !! Tør å kle av seg i offentligheten? 😂😂😂😂 Anonymkode: 35ddc...3c6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #47 Skrevet 5. februar 2018 Hun er jo gudsjammerlig kjedelig, og det er musikken hennes også, men det er jo nok av andre kjedelige mennesker som liker sånt. Anonymkode: 8604b...90f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #48 Skrevet 5. februar 2018 Hvilke norske kvinnelige artister er bra da? Anonymkode: df507...c9c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #49 Skrevet 5. februar 2018 Har faktisk ALDRI tålt Tone!!! Hun har jo NULL talent utenom den der forbanna tunga hun hele tiden stakk ut av kjeften i idol. Tragisk!! Anonymkode: 82859...23b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2018 #50 Skrevet 5. februar 2018 Omg. Glad jeg ikke er kjent å må lese slik om meg selv på nettet🤪 Anonymkode: 86125...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå