Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 For snart to uker siden fikk jeg smerter på et bestemt punkt i skjeden. Jeg tolket det til å komme fra et lite, avgrenset punkt på yttersiden av livmorhalsens ene side (men litt vanskelig å kjenne akkurat hvor det er når det er innvendig). Det kjentes sårt og noen ganger kjentes det kaldt ut. Antok at det var et slags sår. Etter hvert kjentes smerteområdet mindre avgrenset ut og det kjentes ut som om det var mer i nærheten av åpningen av livmorhalsen. Jeg var hos fastlegen som ikke så noe som helst galt, men tok celleprøve og bakterieprøver (har ikke fått svar enda). Jeg kjenner smerter på siden av livmorhalsen fortsatt, men nå kjennes de mer sentrert ut, så jeg tror de kommer fra innsiden av livmorhalsen, på den ene siden (og fastlegen så jo ikke inn i livmorhalsen). Har også kjent utstrålende smerter til setet på samme side og til nederst i magen på samme side. Nå er det mest vondt helt nederst i magen på samme side og jeg kjenner ikke smerten i livmorhalsen like godt. Det er ikke veldig vondt og det veksler mellom ubehag og smerte, men noen netter har det vært vanskelig å sove på grunn av smerten. Jeg er forøvrig ikke gravid, men prøver å bli. Har mensen nå. Det slo meg plutselig at hva om smertene skyldes svangerskap utenfor livmoren? Da trenger man jo ikke å ha positive graviditetstester. Jeg er operert for svangerskap i egglederen på den andre siden for snart ett år siden, og etter det sa legen at jeg hadde forhøyet sjanse for å få det på den andre siden (altså den siden som nå er vond), når jeg først hadde hatt det på en side. Hadde da kun smerter på siden og ikke noe i livmorhalsen, så det likner ikke på annen måte enn at begge var ensidige smerter. Vil gjerne ha noen innspill hvis noen har opplevd liknende smerter. Anonymkode: c0ca3...7ed
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Jeg hadde det helt i starten av alle svangerskapene Anonymkode: 5548b...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå