Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Det er fantastisk uten barn. De er hos faren og jeg nyter det. Snart kommer en venninne på mat og prat. 😀 Anonymkode: f2753...b19
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Galt, nei. Jeg koser meg veldig når barna er borte. Nyter tida. Savner de ikke heller😉 Anonymkode: 5e0c6...b7b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Borte er de jo uansett, kan like godt nyte det. Anonymkode: f440c...5c6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 Nei, jeg elsker å ha litt fri, megtid😁 Anonymkode: b17aa...d64
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Med fri kun hver 6. helg, så setter jeg umåtelig stor pris på pausen både jeg og barna får. Feirer det med minst et glass vin hver kveld det er fri Anonymkode: 1c1ae...b6a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 denne diskusjonen hadde vi på jobb å de andre kunne ikke skjønne at jeg gleder meg til barnefri,de andre med barn sier at de gjerne ville hatt barna hele tiden om de kunne det.Jeg må innrømme at jeg synes det er deilig å ha barnefri annenhver helg å ser frem til det. Deilig å ha en hel helg der jeg kan være sosial med venner,være oppe halve natten,å sove lenge. Jeg savner han etter bare noen timer med barnefri, men samtidig så nyter jeg barnefri helg likevel ettersom jeg vet at han har det bra. Jeg er alenemamma så jeg sitter hjemme etter 19,30 hver eneste dag ellers i uken så deilig å annenhver helg kunne komme meg ut av huset på kvelden å være med venner. Anonymkode: 77e23...035
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 Hadde jeg aldri hatt barnefri så hadde jeg ikke likt mammarollen,jeg trenger litt tid til å bare meg være meg uten at småen er med. Jeg trenger å føle at jeg at jeg ikke bare er "mammaen til aleksander",men at jeg er en egen person utenom å bare være mamma også. Anonymkode: 77e23...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå