Gå til innhold

Kjappis eller samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker du best av en intens og hengiven kjappis på få minutter på for eksempel baderommet/oppetter veggen (eller i senga for den saks skyld) ELLER et tradisjonelt samleie med forspill og kos i senga som tilsammen kan vare nesten en time?

Anonymkode: a56d6...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best når det varer lengre og mannen har fått meg skikkeleg kåt i forkant. Da nyter jeg alle aspektene av sexen mer. 

Anonymkode: 0ad27...5e5

Skrevet

Variasjon!

Det samme hver gang blir fort kjedelig uansett hva det måtte være.

Anonymkode: f498b...f9f

Skrevet

Samleie. 😀

Kos og alt. 

Anonymkode: a255a...879

Skrevet

Alt til sin tid. Ja, takk, begge deler.

Men et samleie hvor man spiller på hverandres kroppen, utforsker det sensuelle og drar ut nytelsen er gjerne det beste. Men en kjappis - om det er det man har tid/mulighet til - er definitivt veldig godt det også, og det gir meg mer energi.

Anonymkode: 01b01...d0e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samleie. 😀

Kos og alt. 

Må legge til at jeg er enslig og har ikke hatt noe på lenge. Det jeg savner mest da. 😊

Skrevet

Litt av begge deler 😁 

Anonymkode: 70fed...5a7

Skrevet

Kjappis gir meg kun en følelse av å bli brukt til tømming. Rekker ikke bli klar før det er over. Kjappis burde være forbudt ved norsk lov. Ja til gjensidig nytelse! 😆

Anonymkode: 51fd8...3d7

Skrevet

Kjappis ✌ Da rekker man å legge seg i vettug tid 😉 Hilsen utslitt småbarnsmor som verdsetter den lille søvnen hu får.

Anonymkode: d2fdb...8b5

Skrevet

Begge deler😄

Anonymkode: d3b30...59e

Skrevet

Jeg liker best når JEG får en kjappis, orgasme på 2 minutter og sover etterpå. Deilig ...

Anonymkode: 59b1d...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...