Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Får jenten medisiner? Hvordan er effekten? Og i hvilke situasjoner ser dere forskjell? Syns dere jenten endrer personlighet slik at hun har mistet noen av de gode egenskapene sine? Har dere ellers merket noen bivirkninger? Takk for svar. Anonymkode: acfea...072
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Lurer på det samme Anonymkode: 63c17...8e8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Hun tok Ritalin en liten stund, men hun følte at hun «mistet seg selv» og da sluttet hun på dagen. Jeg skulle gjerne sett at hun tok de fortsatt, men hun bestemmer det selv, så da ble hun umedisinert. Jeg merket effekten godt. Hun byttet ikke samtaleemne hvert 3. sekund lenger og hun klarte å ta beskjeder. Merket ikke at hun mistet noen egenskaper, men hun følte nok at hun ikke følte glede og sorg og smerte på samme måte. Hun mente selv at hun mistet evnen til å føle sånn som hun gjorde før og da ville hun droppe medisiner selv om jeg ikke så at hun ble forandret noe annet enn positivt. Anonymkode: ec16c...342
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 Jenten min har ADHD og hun prøvde medisin.Hun var et skall av seg selv,levde ikke bare var der....Hun ble kraftig avmagret.Hun sluttet på medisin fordi vi foreldre nektet.Fikk tilbake gode jenta vår. Anonymkode: 1853b...bed
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Takk alle som deler. Det var dette jeg fryktet. Min jente har ikke fått diagnose (enda) men jeg tenker mye på hva som skjer hvis/når hun får en diagnose. Hun er så positiv og følelsesmenneske. Vil hate å miste den siden av henne. Men NOEN form for hjelp må vi ha..... Anonymkode: acfea...072
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Vi har vært i kontakt med lab 1 og tok blod og urinprøver.De viste at hun ikke tåler melk.Etter at hun beg med melkefritt kosthold synes vi at det går nokså bra.Hun trenger ekstra i noen fag,og det ville hun gjort med eller uten tab.Og selvfølgelig må hun få gjentatte beskjeder for hun er vimsete og ukonsentrert.Men hun får være den fantastiske jenta hun er. Anonymkode: 1853b...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå