Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Noen som vet hvordan en 4 åring (tynn og lett jente, cirka 100 cm) sitter i en quinny zapp xtra? Vurderer å kjøpe en brukt for å ha med på reise, men lurer på om det går størrelsesmessig? Anonymkode: d9fab...c3d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 en så stor unge kan gå.. var i london og mine på 2 og 4 gikk rundt i byen selv Anonymkode: 8ddf4...4b3
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Tror hun blir altfor stor... Anonymkode: ea501...6fc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Jeg har ikke erfaring med quinny, men min 3-åring som var 105 cm i fjor sommer satt fint i en Beemoo paraplytrille med kalesje og varekurv under. Den var stødig og følte ikke han var for stor/så for stor ut. God å trille og tok liten plass sammenlagt. Anonymkode: b3a14...fb2
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: en så stor unge kan gå.. var i london og mine på 2 og 4 gikk rundt i byen selv Anonymkode: 8ddf4...4b3 Hun kan gå masse selv ja, men jeg tror det kan være greit å ha en trille hvor hun kan hvile seg litt og evt ta en dupp hvis hun trenger det i og med at vi går veldig mye når vi er på ferie (gamleby, museum, nasjonalpark osv) og det er veldig varmt og da blir hun mer sliten enn hjemme. Anonymkode: d9fab...c3d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Hvis hun ikke trenger liggestilling ville jeg vurdert en vanlig Quinny Zapp, den er lengre i ryggen enn xtra, men litt usikker på hvor behagelig hun vil sitte med beina. Anonymkode: 122b0...123
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun kan gå masse selv ja, men jeg tror det kan være greit å ha en trille hvor hun kan hvile seg litt og evt ta en dupp hvis hun trenger det i og med at vi går veldig mye når vi er på ferie (gamleby, museum, nasjonalpark osv) og det er veldig varmt og da blir hun mer sliten enn hjemme. Anonymkode: d9fab...c3d Hvorfor ikke dra på en ferie som er passelig for en 4åring? Istedenfor å slepe ungen med på voksenferien deres.? Anonymkode: f1dd6...a9d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor ikke dra på en ferie som er passelig for en 4åring? Istedenfor å slepe ungen med på voksenferien deres.? Anonymkode: f1dd6...a9d Vi drar på ferier som passer oss som familie og våre interesser, at den minste kan trenge en trille noen av dagene betyr ikke at ferien ikke er passelig for henne også. Vi har to eldre barn også og våre ferier er en god blanding av utflukter og aktiviteter som passer store og små. Anonymkode: d9fab...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå