Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Vært alene i 6 år nå. Ikke funnet noen nye. Føler andre ikke går år på år uten å være heldig. Er jeg for kresen? Ellers tips? Anonymkode: a0943...20a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Hvor og hvordan leter du da? Anonymkode: af1ea...669
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Har en profil på match. Synes det er veldig vanskelig å bedømme etter bare et bilde. Ellers byn, men der og går jeg ikke ut for å sjekke. Jobber og har barn så har jo ikke tid til så mye. HI Anonymkode: a0943...20a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Da er det dét du gjør galt, da: for liten innsats. Anonymkode: af1ea...669
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 Er kanskje det, men håpte på å møte en på ^gamle^ måten. Tiden får vise, men kjedelig at det er sånn. Anonymkode: a0943...20a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Jeg har vært singel i 4,5 år nå. Men jeg tenker at jeg disse årene har hatt et så rolig liv pga. mye sykdom at jeg ikke har gjort særlig selv heller for å møte noen. For kresen? Nei, er det ett punkt i livet man skal være bevisst så er det vel akkurat når det kommer til hvem man velger å dele livet sitt med. Anonymkode: cb9ac...126
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 Jeg har vært alene i 4 år. Men jeg leter ikke så mye heller. Har nesten aldri barnefri og barnevakten brukes opp på møter med jobb på kveldstid, foreldremøter og når et av barna skal på cup eller kamp eller sånne ting. Ingen vil passe barna fordi jeg skal på date, så da har jeg akseptert at jeg blir alene en stund til. Tror det kan bli lettere når barna kan klare seg hjemme alene noen timer Anonymkode: dfe01...28d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Er kanskje det, men håpte på å møte en på ^gamle^ måten. Tiden får vise, men kjedelig at det er sånn. Anonymkode: a0943...20a Hva er gamlemåten da? Å snuble borti ham på butikken? Anonymkode: af1ea...669
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 Forsøk å treffe noen bassert på interesse. Utseende osv er ikke det som avgjør om man trives sammen. Om du har mulighet så bli med i en klubb/forening/frivillig arbeid eller andre plasser hvor du kan gjøre noe meningsfullt sammen med andre med samme interesse. I blant får man nye venner i samme slengen. Og treffer man ikke en ny kjæreste umiddelbart så er det ikke spilt tid uanset. Anonymkode: a357a...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå