Gå til innhold

Forelsket i en som er 11 år yngre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg er en fornuftig og sindig kvinne på 45 år som har gått å forelsket meg i en som er 34 år. Vi er naboer og kjent hverandre 1 år sann ca. Begynte med vanlige høflighetsfraser og nå sender vi meldinger daglig, og gjerne i mange timer til tider! Skriver om alt og ingenting, gjerne dype temaer.

Så kommer det et MEN da dere, vi er begge i forhold. Vet at mange forhold starter slik ved at man er i et annet forhold.

Men holder det?
Er dette bare noe som går over?
Dødfødt med en slik ung herremann?

Anonymkode: 9a539...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om ett forhold som begynte mens begge var gift. De hadde ikke sex med hverandre, men møttes tilfeldig og fortsatte kontakten. De bestemte imidlertid raskt at det de følte var så sterkt at de måtte gjøre noe med det, og de bestemte seg også for at de skulle behandle sine ektefeller på en mest mulig respektfull måte. Så de kuttet ned på kontakt med hverandre mens de begge ryddet opp der de var på en ordentlig måte. Jeg tror at det var avgjørende for at de kunne få et godt forhold, noe de har hatt i mange år nå. Det tror jeg er viktigere enn aldersforskjellen mellom dere. For hvis dere viser deres ektefeller respekt, så viser dere også hverandre hvilke verdier dere har. Når dere nå har så mye kontakt, og gjerne bruker timesvis på meldinger pr. dag på hverandre, da mener jeg dere lever mer i en boble, uten at dere tar ansvar for det dere gjør mot deres nærmeste.

Rydd opp der dere er.

Anonymkode: f990d...e53

Skrevet

Forelskelse er bare en kjemisk ubalanse i hjernen, det går over. Ikke nær oppunder det, så roer det seg. Har vært forelsket i flere i de 10årene jeg har elsket mannen min. 

Rydd opp og gjør det Evt slutt der dere er, men ikke glem at det er møkkete sokker og sminke på benken i alle forhold.

Anonymkode: fe11c...934

Skrevet

Hi her.

Kommer IKKE til å gjøre noe dumt så lenge jeg er i forhold. Det er stygt og bli stygt. Beste blir nok å rydde opp litt på kammerset i forkant 🙄før en beslutning taes.  

Anonymkode: 9a539...7ed

Skrevet

Husk at det er det forholdet man gir næring til som vokser. Ved å bruke så mye tid på denne naboen og ikke på din partner vil det være forholdet til naboen som vokser. Investerer man det samme i forholdet til partneren er det dette forholdet som vokser. Selv om man i løpet av livet gjerne forelsker seg flere ganger (gjerne selv om man er i forhold), bestemmer man selv (til en viss grad) hvilke forhold som skal få gode vekstforhold. Du må nesten bestemme deg for om forholdet til de nåværende partner er verd å prøve å redde eller ikke. Og husk at det kommer hverdager også i nye forhold. 

Anonymkode: 5b9a6...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...