Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Har arvet det fra min mor.. og min far har også store skrukkete hender.. jeg er så uheldig.. hvorfor må man arve slike stygge ting: ( jenter skal ha pene lange fingre.. iallefall små hender.. mine er skrukkete og tørre. Avhengig av gode håndkremer. Jeg er missunnelig på dere..aller fleste jenter.. som har NORMALE hender.. Anonymkode: 1ed30...fdf
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Alle har vel noe de er misfornøyd med. Jeg er veldig lav,å pupper på størrelse med en ert Anonymkode: fabef...4be
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Nei, du er ikke uheldig med hendene dine, Hi. Du har sterke hender som du bruker hver dag. Tenk hvor fantastiske hendene dine er - forestill deg at du ikke hadde hender... hvordan hadde du greid deg? Hendene dine gjør som du vil, de kan kjenne, de kan føle, de kan løfte, de kan stryke, de kan redde deg, de kan redde andre, de kan gi de du er glad i kjærtegn, de kan holde barna dine trygge, de gjør at du kan greie deg helt selv, de kan skape ting. Hender skal vise at man lever og bruker seg selv og kroppen sin. Jeg synes hender som forteller en historie er langt vakrere enn hender som viser at man knapt bruker dem. Sterke hender er vakre - også på kvinner! Anonymkode: 6a02e...333
sug lut Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Vel, du kan i hvert fall skryte av din egen Seinfeld-episode.
Julie (: Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 Jeg har barnehender og er faktisk litt misunnelig på sånne som deg. Jobber i et svært mannsdominert yrke og ser ut som en tiåring når jeg håndhilser.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 Haha dere gir meg iallefall positivitet. Ante ikke at det fantes mennesker som tenker slik. så nå ble jeg faktisk glad.. jeg synes det er dritstygt. Anonymkode: 1ed30...fdf
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 Jeg har veldig tykke fingre.Har alltid gjemt de.Skulle ønske det gikk å fettsuge fingrene . Anonymkode: 19082...09d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 Samme her.. men. Løsskinn på fingerne haha. jeg synes ikke tykke fingre er stygt da i seg selv.. synes det kan være fint, men mine er tykke skrukkete og tørre..: ( ufyselig. Gamle knakk pølser Anonymkode: 1ed30...fdf
Pobie Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 Er du mann? Nei? Da har du ikke mannehender. Det er ingen kroppsdel som "skal være" slik og sånn fordi man er kvinne/mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå