Gå til innhold

Dere med to barn eller fler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke er ferdig utdannet, hva jobber dere som? Og hvordan er arbeidstidene? Får dere dagvakter f.eks? Har et år igjen av studiene og skulle hatt en jobb gjerne på dagtid tenkte 80%. Men usikker på hvordan det hadde blitt. Far jobber vanlig 8-16.

Anonymkode: b3648...ab6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener, skal du ha en jobb på dagtid samtidig som du studerer på dagtid?

Da jeg studerte jobbet jeg en kveld i uken og annenhver helg.

Anonymkode: 4aa17...9a2

Skrevet

Skriver master så kan jobbe på dagtid 😊

Skrevet

Jeg har to barn. Fikk begg som bachelorstudent. Jeg jobbet i bolig til jeg var ferdig med master. Da jobbet jeg hver fjerde helg og ekstra når det var ledig. Ble både dag- og kveldsvakter. Når mannen din har 8-16 så kan du jobbe kveld, hvis dere trenger pengene?

Anonymkode: 0073b...ae8

Skrevet

alenemor, jobber 80%, må ha pengene, og månedenes studere på netter og kvelder. Vær glad du har en barnefar du bor med! 

Anonymkode: 225e1...450

Skrevet

Når jeg var student jobbet jeg samtidig turnus i bolig med dag og kveldsvakter. Jobbet 100% når jeg ikke var på samlinger, men det anbefales ikke. Ville nok redusert om vi hadde hatt økonomi til det.

Er veldig praktisk å ha fri på formiddagene og kunne vie formiddagene til studier.

Hvilken utdannelse tar du? Jeg tok vernepleier, og har fortsatt i bolig med turnus. Trives egentlig godt med det, men er litt kjedelig å jobbe mye kveld når man har barn i skolealder.

Anonymkode: a2a87...ba8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...