Gå til innhold

Flere som har slitt nå i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne måneden har vært fryktelig tung! Den startet med mye sykdom som slet meg helt ut. I starten bare sov jeg hele tiden. Var så utslitt. Er fortsatt helt utslitt men nå får jeg ikke sove! Sliter med rastløse bein og har innvendige frostrier hele tiden. Veksler med å fryse noe helt forferdelig og å bli fullstendig overopphetet og våt av illeluktende svette. Er i så dårlig humør! Tårene kommer lett. Har ingen matlyst heller. Orker virkelig ingenting. Alt forfaller rundt meg, vi kommer for sent til alt. Lurer bare på hvor høy hastighet jeg må kjøre i for å enten havne i koma eller dø ved ett kræsj i fjellveggen. Hva er det som skjer med meg?

Anonymkode: fb921...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

overgangsalderen? 

Anonymkode: 03365...f90

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

overgangsalderen? 

Anonymkode: 03365...f90

Litt tidlig kanskje? Er ikke 30 engang

Anonymkode: fb921...9aa

Skrevet

Januar fra helvete. I løpet denne måned har jeg fått beskjed om at både kusinen min og faren min har fått kreft. I tillegg har en annen i min nærmeste omgangskrets forsøkt å ta selvmord, men ble funnet i siste liten av sitt eget barn. 

Verste januar noensinne... :(

Anonymkode: 15a65...9b6

Skrevet

Kanskje en depresjon hi?! Synes du bør gå til lege og prate litt. Høres ut som du trenger litt hjelp!:) Ring legen i morgen tidlig allerede!

klem fra meg

Anonymkode: 99d18...12e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...