Gå til innhold

Apotekenes XL-S PRODUKTER......slankegreier.....funker det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sksl ned 25 kg, fra 100 til 75.

Får lyst å kjøpe fett blokker, karbo blokker, og kcalori blokker og bruke alt på en gang.

Anonymkode: a0bb8...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg heller om kostholdet for godt så går du ned og blir der. Anbefaler kostplan fra Thor Foseid. Han har en gruppe som heter "Spør Thor" på Facebook. Ta en titt der. 

Anonymkode: c3d09...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marge Simpson

Bortkastede penger! Det står vel med liten skrift et eller annet sted på esken eller boksen at du må trene og spise sunt ved siden av.

Det du må gjøre er å legge om kostholdet og begynne å bevege på deg. Sett deg inn i hvor mye karbohydrater, fett og proteiner du trenger. Få gjerne hjelp til dette. Kast eller legg vekk vekten og gå til anskaffelse av et målebånd og mål deg på samme sted hver uke. Armer, bryst, midje, hofte, rumpe, lår og legger. For på et tidspunkt vil vekten stoppe opp, og dette kan føles ut som et slag i trynet. Med riktig kosthold vil du trolig gå ned i cm hver uke og det er motiverende! 

Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma prøvde alle kurer som fantes da jeg var liten og alle sammen fungerte, hun gikk ned masse h et gang. Problemet var bare at da kuren var over, la hun på seg igjen og endte opp med å veie minst like mye som før kuren. Først nå har hun klart å gå ned uten å få opp igjen og det har hun gjort ved å legge om kostholdet. Det er det eneste som holder i lengden. 

Anonymkode: db1d8...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det fungerer selfølgelig ikke. Hadde det vist seg at det hjalp, om enn så lite som med i gjennomsnitt f eks 2 kg ville det vært revelosjonerende og blitt slått stort opp i media. 

Med din holdning om at du skal bruke på «slankekur» vil du mest sannsynlig ende opp enda mer overvektig. Du burde i stedet sørge for å ha et normalt sunt kosthold på 1500-1700 kcal om dagen, drikke kun kalorifri drikke, ikke spise snop/snacks/sjokolade. I tillegg må du finne noe som gjør at du er litt mer aktiv i hverdagen. F eks legge inn to styrketrenings økter i uken og litt kondisjonstrening 1-2 ganger. Ikke gå for hardt ut men finn en rytme som passer i din hverdag. 

Har du «slanket» deg mange ganger før og endt opp med mislykkede forsøk (mest sannsynlig har du vel det siden vekten er høy nå) og økt vekt, vet du jo egentlig at den metoden ikke fungerer. Ikke gjør prøv på nytt på samme måte. 

 

Anonymkode: b7579...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De funket for meg, gav meg diaré. 

Noen sier at om du tar de som blokker fett blir du løs i magen om du spiser fett så de tvinger deg til å spise riktig, men det var ikke sånn for meg, jeg tålte de rett og slett ikke tror jeg 

Tok karboblokkeren og fikk diaré, spiste veldig lite karbohydrater, og ble nesten redd for å spise i det hele tatt pga mageproblemene

Gikk ned 6 kg

Da var jeg så lei av å ha vondt i magen at jeg sluttet med dem igjen (og gikk opp igjen alt sammen) 

Anonymkode: 222cf...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg funket det. Altså jeg gikk ned i vekt da jeg brukte tabletter (noe lignende de du skriver om) jeg brukte dem da jeg gikk på roedekurs og de hjalp meg til å få i meg ferre kalorier. Når jeg spiste fett ble det skilt ut sammen med avføringen. Fikk fettdiare så snart jeg spiste noe fett så de hjalp meg også til å ikke tørre spise fettholdig mat😆

Anonymkode: 43f34...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker også veldig i form av bivirkninger, sakser: Side effects include bloating, constipation, stomach pain, flatulence, diarrhoea, headaches and even sickness. Altså oppblåsthet, forstoppelse, magesmerter, luft i magen, diarre, hodepine og kvalme/oppkast. Med alt det der går jo appetitten ned uansett.

Anonymkode: a53ef...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest masse om disse greiene og nei, de funker ikke. På reklamen på tv så er det jo liksom ei dame som har tatt av seg 7 kg. Nederst i hjørnet står det at dette har skjedd over 3 mnd. Folk tar av seg opptil 30 kg + med trening og rett kosthold på 3 mnd, så er jo dårlig å reklamere med at dette er et wowpeodukt :P 

Jeg har derimot hørt av mange at den som heter "30 days" fra Vita faktisk skal ha en effekt. Mye billigere er den og

Anonymkode: 1d497...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har lest masse om disse greiene og nei, de funker ikke. På reklamen på tv så er det jo liksom ei dame som har tatt av seg 7 kg. Nederst i hjørnet står det at dette har skjedd over 3 mnd. Folk tar av seg opptil 30 kg + med trening og rett kosthold på 3 mnd, så er jo dårlig å reklamere med at dette er et wowpeodukt :P 

Jeg har derimot hørt av mange at den som heter "30 days" fra Vita faktisk skal ha en effekt. Mye billigere er den og

Anonymkode: 1d497...869

Jeg hadde ingen virknig av 30 days

Anonymkode: d3af0...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ingen virknig av 30 days

Anonymkode: d3af0...959

Det står på boksen at du skal kutte ut sukker og raske karbohydrater, ikke drikke alkohol og ellers spise sunt samtidig som du øker mengden mosjon/trening, da vil du gå ned når du tar 30 days ;)

Husker de hadde akkurat denne på TV2 Hjelper deg, de hadde en gruppe som gjorde det som sto på boksen samtidig som de tok tablettene og en gruppe som gjorde som det sto uten å ta tablettene. De gikk ned akkurat like mye gitt....

Anonymkode: 222cf...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det står på boksen at du skal kutte ut sukker og raske karbohydrater, ikke drikke alkohol og ellers spise sunt samtidig som du øker mengden mosjon/trening, da vil du gå ned når du tar 30 days ;)

Husker de hadde akkurat denne på TV2 Hjelper deg, de hadde en gruppe som gjorde det som sto på boksen samtidig som de tok tablettene og en gruppe som gjorde som det sto uten å ta tablettene. De gikk ned akkurat like mye gitt....

Anonymkode: 222cf...77d

Jeg vet, det gjør det jo på alle sånne slankemirakler. Det er bare tull og humbug, bortkastede penger

Anonymkode: d3af0...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...