Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Og i så fall; hvorfor? For min del varierer det veldig, men akkurat nå strutter jeg av selvtillit og føler meg veldig hot. Jeg tror at å være sexy handler om mye mer enn et utseende. Anonymkode: 2e8eb...625
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 Ja det gjør jeg! 42 år og tre barn. Har en fantastisk kropp; høy og slank med fine bryster og rumpe. Fint hår, flink til å sminke meg og kle meg. Og så har jeg god selvfølelse og er nesten alltid blid! 😄 Anonymkode: 5e90c...df8
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og i så fall; hvorfor? For min del varierer det veldig, men akkurat nå strutter jeg av selvtillit og føler meg veldig hot. Jeg tror at å være sexy handler om mye mer enn et utseende. Anonymkode: 2e8eb...625 Ja, det har du helt rett i :). Har lagt på meg såpass at jeg ikke lengre føler meg sexy, men følte meg absolutt som en formfull sexy kvinne med "kun" 10 kilo ekstra Anonymkode: 47a71...8f2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #4 Skrevet 25. januar 2018 Når jeg ser meg i speilet; nei. men når mannen min ser på meg føler jeg meg som den mest sexye i hele verden. Selv etter tre barn som definitivt har satt sine spor på kroppen. Anonymkode: 9182d...5f2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #5 Skrevet 25. januar 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når jeg ser meg i speilet; nei. men når mannen min ser på meg føler jeg meg som den mest sexye i hele verden. Selv etter tre barn som definitivt har satt sine spor på kroppen. Anonymkode: 9182d...5f2 Så utrolig heldig du er!!! Anonymkode: aa32f...e14
Twintipp Skrevet 25. januar 2018 #6 Skrevet 25. januar 2018 Nei, så absolutt ikke. Ja, jeg er gravid.. men når du er på størrelse med en minigris i utgangspunktet, så ser du ikke sexy ut når magen står ut, du har ettervekst verre enn kyststripa i Polen og du har svangerskapskløe og må gå i vide klær.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 På generell basis: nei.. Det er synd, for jeg vet egentlig at jeg har en flott kropp mange kunne ønske de hadde, jeg vet jeg er blid, jeg vet jeg kler meg bra..jeg vet det fordi andre kommenterer det ganske ofte..men så var det det å se det selv, da. Jeg føler meg aldri fin, pen eller sexy. Har skikkelig lav selvtillit når det kommer til utseendet, men heldigvis ikke når det kommer til det jeg har mellom ørene. Hjelper at jeg i det minste føler meg smart og vet jeg får til det aller meste når speilbildet geiper til meg hver eneste gang. Anonymkode: 49837...34e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 Nei, ikke sexy. Men jeg kan føle meg pen på en god dag. Anonymkode: c7ffc...552
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #9 Skrevet 26. januar 2018 Jeg vet jeg kan være det, men det er lenge siden jeg har følt meg det nå. For tiden føler jeg meg bare gusten, småkvisete og kvapsete. Blir bedre til sommeren igjen. Anonymkode: 041fd...930
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 Nei, men utifra komplimangene jeg får så burde jeg kanskje det. Har rast ned i vekt, så med klær på så ser jeg slank og muligens veldig trent ut. Jeg fikk spm av en landslagstrener om hva jeg hadde begynt å trene for å få en så bra kropp på kort tid, det ville han også prøve. Jeg knakk sammen av latter og min kollega som sto like ved måtte bare gå for hun lo så hun grein. Så når jeg sa samlivsbrudd og tømme ett hus aleine, ble han litt paff. Vi har ledd mye av det i etterid, men morsom kar. Han trodde muligens jeg var treningsmenneske siden jeg kan litt for mye av sporten han holder på med, men det er kun pga jeg har bodd i hus med to tidligere landslagsspillere. Ingen stor sport i norge, så ikke ofte han møter noen som har endel kunnskap om dette. Eller faktisk får med seg om noen har gjort det bra i det siste. Men liker kroppen min med klær, veldig gøy å kle seg om dagen. Jeg må raide klesskapet til ungene men, jeg har jo sååå mye tøy jeg kommerr inn i nå. Uten tøy, så vil jeg helst ha lyset av. Puppene går innover feks, ribbeina synes og huden henger. Anonymkode: bd6d8...9ba
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #11 Skrevet 26. januar 2018 Føler som anonyme 34e ... som jeg skulle skrevet det selv. Og vet jeg tenker idiotisk men klarer ikke la vær. Hater f eks å pynte meg for føler meg liksom aldri ekstra fin, blir utilpass da når andre kommenterer hvor fin jeg ser ut for jeg ser det absolutt ikke selv. Anonymkode: c7821...bba
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2018 #12 Skrevet 26. januar 2018 Ja, føler meg sexy. Spesielt foran min mann. Han er så flink å si det til meg. Til og med nå som jeg er høygravid sier han «du er sexy uansett hvordan du ser ut» jeg liker å stelle meg og føle meg fin selv om vi har to barn. Anonymkode: 9d855...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå